Перейти к содержанию

Новости Система A-Life 2.0 у S.T.A.L.K.E.R. 2 зламалася через оптимізацію


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Під час промокампанії S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl розробники з GSC Game World активно просували систему A-Life 2.0 мало не як головну "кілер-фічу". Однак після релізу люди помітили, що згадки A-Life 2.0 таємничими чином зникли зі сторінки в Steam. У бесіді з IGN керівники судії розповіли, чому це сталося.

03104.NFJFXbc.thumb.jpeg.4f13337752d53cd10ad705c17b7e8719.jpeg

Система симуляції A-Life керує поведінкою штучного інтелекту і є ключовою особливістю першої S.T.A.L.K.E.R.. Завдяки цьому NPC, що населяють Зону, не відчуваються дурними бовдурами, а поводяться цілком переконливо й адекватно реагують на дії гравця.

В A-Life 2.0 GSC збиралася зробити оточення як ніколи живим, але релізна версія системи не виправдала очікувань. Деякі користувачі навіть засумнівалися, що симуляція взагалі вшита в тайтл. У підсумку Heart of Chornobyl відчувається більш заскриптованою, ніж попередниці.

За словами голови студії Євгена Григоровича та творчого керівника Марії Григорович, коли команда почала битися над оптимізацією за кілька місяців до релізу, A-Life 2.0 зламалася. Система залишилася у грі, але вона похована під шаром багів, через що практично не працює.

Щоб краще оптимізувати S.T.A.L.K.E.R. 2, довелося зменшити область роботи A-Life 2.0 навколо гравця. За початковим задумом радіус дії симуляції має простягатися набагато далі, але в цьому разі починає страждати продуктивність.
"Щоб система працювала нормально, для спавна NPC потрібно набагато більше простору. А для цього вже необхідний збільшений обсяг пам'яті. Ми бодалися з оптимізацією. Є сила-силенна систем і аспектів, які потребують ресурсів, і щоб усе добре оптимізувати, потрібно багато чого скоротити.
Щоб усе запрацювало, нам довелося поправити кілька елементів, і через це в багатьох ситуаціях A-Life поводиться не так, як має. Крім того, незадовго до релізу ми наплодили багів, тому неігрові персонажі з'являються в повітрі, а потім падають на землю. Але вони повинні спавнитися інакше. Чому так сталося? Я не знаю! Також є проблеми і з поведінкою ШІ."

Євген Григорович

В даний час GSC Game World продовжує вичищати помилки та збої, а також оптимізувати гру, щоб перевести більше потужностей на A-Life 2.0. Крім того, колектив намагатиметься зробити систему більш просунутою.

Щодо зміненого опису S.T.A.L.K.E.R. 2 у Steam, Марія Григорович заявила, що це сталося без її відома. Хтось із відділу маркетингу вирішив (і вже пізніше пояснив керівництву), що сиквел приверне багато новачків, які не знають про A-Life. Співробітник змінив формулювання на більш прості для розуміння, але зробив це без дозволу.
"Він не запитав: "У нас якісь проблеми з A-Life?" А вони-то були, і ми про це знали. Це дуже велика і складна система. Але коли він [змінив опис] до релізу, це стало для мене сюрпризом - я звернула увагу тільки через пости на Reddit."

Марія Григорович

Творчий керівник розуміє, що це може звучати непереконливо. Тому як доказ вона показала журналісту скріншот робочого листування — співрозмовник підтвердив, що там справді обговорювалася самоволка співробітника студії.

Згадка A-Life 2.0 все ж таки повернеться, але тільки тоді, коли систему полагодять. Поліпшити ситуацію пообіцяли у майбутніх патчах, але жодної конкретики поки що немає.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.