Перейти к содержанию

Новости Амбіції Capcom і більше RPG-складової - що пишуть у прев'ю Monster Hunter Wilds


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Нещодавно співробітники Capcom запросили журналістів із різних видань до свого офісу в Осаці, де гостям дали випробувати робочий білд Monster Hunter Wilds, що готується, і простежити за деякими етапами виробництва. Після повернення додому автори поспішили поділитися попередніми враженнями.
02342.JstArbd.thumb.jpg.66b51e92255dbc722bafb247b001c0f2.jpg

Ось кілька головних тез із опублікованих прев'ю:

  • Monster Hunter Wilds є логічною еволюцією Monster Hunter World. Гейм-директор World Юя Токуда (Yuya Tokuda) знову обійняв цю посаду з метою ще більше розширити світову аудиторію серії.
  • Wilds стане першою Monster Hunter, де для анімації NPC і чудовиськ переважно використовувалася просунута технологія захоплення рухів.
  • Співробітник VG247 зазначив, що темп оповіді Monster Hunter Wilds більше схожий на традиційну рольову гру, особливо порівняно з Monster Hunter World. Зокрема це виражається у великій кількості діалогів з озвученим протагоністом.
"Це щось інше, це сміливий крок для серії. Безмовний мисливець і мінімалістична історія спрацювали в World, але команда хоче розширити межі. І це незважаючи на те, що World - найбільш продавана гра в історії Capcom. Таке рішення демонструє впевненість розробників у тому, що можна не просто повторювати вже перевірені елементи гри, а й робити їх значно кращими."

Алекс Дональдсон (Alex Donaldson) з VG247

  • За словами гейм-директора, автори прагнули поглибити роль протагоніста, але зберегти можливість відіграшу різних героїв.
"Я думаю, що через мовчазного протагоніста гравцям було складно по-справжньому перейнятися сюжетом. Водночас команда не хотіла, щоб у Wilds був чітко виражений головний герой - гравці все ще мають відчувати, що їхній мисливець це вони самі, а не якийсь персонаж, написаний командою Capcom. Розробка Wilds була спрямована на те, щоб кинути виклик таким упередженням, і разом із цим викликом відбулися неочікувані кардинальні зміни.
Мисливець тепер є грубим начерком персонажа, у якому багато прогалин для заповнення з боку гравців. Сюжет стає цікавішим завдяки здатності головного героя ставити запитання і робити більше, ніж просто мовчки стояти осторонь або вбивати монстрів. Побічні квести і додатковий контент починають сприйматися не просто як можливість прокачатися, оскільки ваш мисливець тепер вільний дізнатися більше деталей про того чи іншого героя/завдання."

Юя Токуда (Yuya Tokuda), гейм-директор Monster Hunter Wilds

  • Розробники попрацювали на славу для створення правдоподібної екосистеми, де різноманітні чудовиська мають логічний зв'язок не лише з місцевістю, а й один з одним.
"Як випливає з назви, Заборонені землі - це місце, куди гільдія тривалий час з якоїсь причини забороняла потикатися мисливцям. Концепція воістину незвіданої області дала нам змогу розширити межі фантазії для створення справді унікальних істот, що сильно відрізняються від чудовиськ із попередніх частин Monster Hunter. При цьому ми завжди прагнемо створити правдоподібну екосистему, щоб фантастичні монстри логічно вписувалися у світ і не виглядали зовсім вже чужорідно."

Канаме Фудзіока (Kaname Fujioka ), арт-директор Monster Hunter Wilds

  • Журналісти відзначають значне підвищення продуктивності у поточному білді порівняно з відкритою бета-версією, представленою геймерам на початку минулого місяця.
  • Ігровий процес Wilds багато в чому заснований на Monster Hunter World, однак він став значно глибшим завдяки новим і зручнішим механікам на кшталт фокусування на окремі частини тіла чудовиськ, можливості перемикатися на ходу між двома видами зброї і таке інше.
  • На картах тепер можна побачити, де будуть перебувати певні предмети або монстри в залежності від доби. У грі є повноцінний цикл зміни дня та ночі, а також динамічна система погоди, яка сильно впливає на поведінку істот.
  • Всупереч сучасним тенденціям в ігровій промисловості, Capcom не має наміру закидати свій рушій RE Engine. Навпаки, розробники дуже пишаються ним, прагнучи далі постачати своє дітище поліпшеннями.
"Я думаю, наразі все, над чим ми працюємо, ґрунтується на RE Engine, за винятком кількох проєктів із портування. На увагу заслуговує не тільки чудовий рушій, а й наші інженери, здатні швидко створювати інструменти та плагіни для однієї гри, а потім миттєво надавати їх усім іншим командам для інших проєктів. Завдяки цьому швидкість комунікації [в Capcom] стала набагато вищою, ніж раніше. З кожною новою грою ми покращуємо рушій, і це йде на користь кожному наступному тайтлу."

Харухіро Цудзімото (Haruhiro Tsujimoto), головний операційний директор Capcom

Реліз Monster Hunter Wilds відбудеться 28 лютого 2025-го на ПК (Steam), PlayStation 5 та Xbox Series

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.