Перейти к содержанию

Новости Мішель Ансель: Beyond Good & Evil 2 забуксувала через скло між керівниками


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Творець Rayman і Beyond Good & Evil Мішель Ансель (Michel Ancel) залишив Ubisoft у 2020 році, тому встиг надивитися на проблемний процес розробки Beyond Good & Evil 2. В інтерв'ю порталу Superpouvoir гейм-дизайнер розкрив більше подробиць про ситуацію, а також звалив провину за повільне виробництво на менеджерів, які бодалися.

03235.uCWvC2c.thumb.png.fd6cef467afac584b2a36a342a6b266d.png

Як пояснив Ансель, у деяких проектах команди ставлять перед собою величезні завдання і не знають, наскільки довгим і важким буде шлях. Розробники горять своєю справою, але пристрасть - не завжди добре, вважає гейм-дизайнер, оскільки вона може призвести до конфліктів між ентузіастами. Така проблема якраз торкнулася Beyond Good & Evil 2.
"Арт-директор хотів знову і знову все переробляти, гейм-директор збирався створити гру зі згенерованими підземеллями, а я мріяв про космічну пригоду. Ми просто не могли дійти згоди, і гейм-директор повів тайтл в інших напрямках."

Мішель Ансель

За словами Анселя, у таких ситуаціях у командах коїться хаос, і ніхто не знає, хто взагалі керує і ухвалює рішення. Зазвичай за порядком має стежити продюсер, але жодних дій не робилося. Босу Ubisoft Іву Гіймо (Yves Guillemot) навіть довелося з'їздити в студію, щоб повернути все на круги своя, але цього виявилося недостатньо, і гейм-директор продовжив гнути свою лінію.

Анселю не подобається, що в ЗМІ його виставили як головного винуватця всіх бід, мовляв, це саме він керував процесом і постійно вносив правки. За його словами, під час розробки Beyond Good & Evil 2 він не опирався жодному рішенню.

"У підсумку все зводиться до того, що наповнені ентузіазмом керівники не змогли знайти спільну мову. По-моєму, цих людей звільнили якийсь час тому, і з новими менеджерами проєкт зумів знайти такий собі баланс.
Звісно, подібні проблеми з менеджментом завдають серйозної шкоди командам. Усе це лише демонструє, що робота ця непроста - тут багато самолюбства, а також багато що стоїть на кону. Безумовно є куди рости в плані управління фахівцями."

Мішель Ансель

Гейм-дизайнер підкреслив, що у всій цій історії немає лише одного "головного лиходія". Тут накопичилася ціла плеяда серйозних проблем, частина з яких виникла зокрема і з вини самого Анселя, зізнався розробник. "Мені слід було краще захищати проєкт, бути більш залученим, а також заспокоювати співробітників", - поділився Мішель Ансель.

Нагадаємо, з моменту першого анонсу Beyond Good & Evil 2 минуло вже 16 років. У 2017 році гру представили заново, але відтоді нічого суттєвого щодо другої частини Ubisoft не показувала. Якщо вірити чуткам, частину розформованої команди Prince of Persia: The Lost Crown направили на розробку другої Beyond Good & Evil.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.