Перейти к содержанию

Не розумію як повернути гроші за ps+


Zorua

Рекомендуемые сообщения

Ситуація наступна: в мене списали гроші за пс+, але він мені не потрібен, бо я не користуюсь консолью. Колись давно його купляв, а потім його почали роздавати в Україні безкоштовно і оскільки гроші не списувались я взагалі забув про те що в мене є ця підписка. Намагався написати листа їм на цю пошту

 

"networksupport@ua.playstation.com", але зворотнього зв'язку взагалі немає. Звонив по телефону що вказаний у них на сторінці підтримки - дзвінок просто постійно скидається. Написати асістенту на сайті підтримці теж неможливо, онлайн помічник каже що він не займається поверненням коштів, а з живого оператора немає, в незалежності від часу коли заходиш на сайт. Можливо є ще якісь варіанти куди можна написати щодо повернення коштів? Ситуація критична бо вже минуло 11 днів.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ніяк. Будь-які підписки, що автоматично оновлюються (Megogo, Spotify, PS+, Netflix та всі інші) після закінчення періоду знову автоматично стягнуть кошти, і ви їх ніяк не повернете. При чому, вартість нової підписки може бути значно вищою. Тому одне правило - підписався на рік (тиждень, місяць, тощо) - відразу скасував підписку. Насправді, ти скасовуєш продовження, а не те, за що заплатив.

Изменено пользователем elf_ua (смотреть историю редактирования)

elf_ua.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 минуту назад, elf_ua сказал:

Ніяк. Будь-які підписки, що автоматично оновлюються: Megogo, Spotify, PS+ після закінчення періоду знову стягнуть кошти, і ви їх ніяк не повернете. Тому одне правило - підписався на рік (тиждень, місяць, тощо) - відразу скасував підписку. Насправді, ти скасовуєш продовження, а не те, за що заплатив.

Цей розділ на їх сайті підтримки(фото додано), викликає в мене надію. Взагалі я повертав вже гроші за підписки на сервіси, наприклад duolingo та discord і на відмінно від sony, проблем з комунікацією взагалі ніяких не виникало.  

івфівф.PNG

Только что, Zorua сказал:

Цей розділ на їх сайті підтримки(фото додано), викликає в мене надію. Взагалі я повертав вже гроші за підписки на сервіси, наприклад duolingo та discord і на відмінно від sony, проблем з комунікацією взагалі ніяких не виникало.  

івфівф.PNG

Щоправда розділ є, а толку немає =) Адже я розписав у пості який маю результат від спроб звернутися до підтримки через канали зв'язку вказаних у цьому самому розділі

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.