Перейти к содержанию

Новости Юсеф Фарес розповів про Split Fiction та про те, чому в його іграх не буде мікротранзакцій.


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
На The Game Awards 2024 студія Hazelight представила свій новий проєкт - кооперативну пригоду Split Fiction. Журналіст IGN поговорив із главою команди Юсефом Фаресом (Josef Fares). Далі читайте найцікавіші подробиці з інтерв'ю.

00880.i8orJx-.thumb.png.bfa87f8109fdc48a9f39b5875585ce83.png

Спершу нагадаємо, що головні героїні Split Fiction - письменниці-початківці Міо і Зоя. Вони звертаються в компанію, здатну втілювати сюжети в життя. Щось іде не за планом, і дівчата потрапляють у загальну симуляцію. Одна з протагоністок пише наукову фантастику, а інша - фентезі, тому жанр на кожному рівні змінюватиметься.

Ось що розповів Фарес:

  • У Split Fiction є побічний контент - міні-історії з новими світами, босами і постановочними сценами. Кожен такий епізод проходиться за 5-10 хвилин.
  • Усі кооперативні екшен-адвенчури від Hazelight, включно зі Split Fiction, використовують систему безплатних запрошень - для гри в Мережі достатньо однієї копії. Фарес вважає цей підхід логічним, адже для гри за одним пристроєм друга копія теж не потрібна.
  • Керівник Hazelight знову наголосив, що його студія не збирається запроваджувати мікротранзакції та "іншу хрень" у свої проєкти. Якщо розробник впроваджує систему, яка спонукає гравця витрачати гроші, то вона впливає і на гейм-дизайн, а Фаресу це не до душі.
  • Фарес без удаваної скромності назвав Hazelight найкращими творцями кооп-пригод, але додав, що колектив відкритий для експериментів і не заганяє себе в рамки одного жанру. Усвідомлюючи, що геймдев - це бізнес, керівник все ж не зациклюється на фінансовому успіху.
"Навіть якщо весь світ скаже: "Ви нічого не продасте" - мені плювати. Для нас важливо горіти своєю справою. <...> І зрозумійте мене правильно, я розумію, що ми живемо в капіталістичному суспільстві, гроші, бла-бла-бла. Вони важливі. Просто я думаю, що іноді про гроші говорять занадто багато, а про творчість - занадто мало. <...> Однієї лише творчості недостатньо - звісно, гроші важливі. Але має бути баланс."
  • В A Way Out ключовою темою сюжету була довіра, а в It Takes Two - командна робота. Щодо Split Fiction, то вона присвячена дружбі - це історія про людей, які поступово пізнають одне одного.
  • У тієї чи іншої гри Hazelight може з'явитися сиквел, але це станеться, тільки якщо компанію захопить вартісна ідея.
  • Роботи Юсефа Фареса вирізняються різноманітністю механік. За словами директора, Hazelight виготовила безліч інструментів, щоб тестувати механіки та доводити їх до розуму. Фахівець також зазначив, що його колектив має справу зі строгими технічними обмеженнями - у режимі розділеного екрана кожна локація рендериться двічі.

Split Fiction побачить світ 6 березня на ПК (SteamEGSEA app), PlayStation 5 і Xbox Series. Підтримується крос-плей.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.