Перейти к содержанию

Новости Автори Hi-Fi Rush поділилися планами на майбутнє Tango Gameworks


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Заснована 2010 року студія Tango Gameworks пройшла довгий шлях від зародження до майже загибелі. Після дилогії The Evil Within і не найуспішнішої Ghostwire: Tokyo розробники трохи відволіклися від хорорів і випустили на початку 2023 року раптовий хіт Hi-Fi Rush. Попри це в травні 2024-го студія потрапила під скорочення Microsoft і була на межі закриття.

01221.cnkgn2m.thumb.jpeg.25b45ec6d708a370780a17237bebdb1e.jpeg

Від остаточної смерті її врятувала південнокорейська компанія Krafton, яка викупила студію в останній момент. Кілька місяців потому про нинішні плани колективу розповіли голова студії Колін Мак (Colin Mack), директор Hi-Fi Rush Джон Йоханас (John Johanas) і директор із виробництва Кадзуакі Егасіра (Kazuaki Egashira):
  • Після відокремлення від Microsoft у руках Tango Gameworks залишилися тільки права на Hi-Fi Rush. Отже, студія за всього бажання не зможе розробити нову The Evil Within.
  • Розробники все ще мають теплі почуття до Hi-Fi Rush і прагнуть розвивати цю інтелектуальну власність під новим керівництвом.
  • Відомо, що сиквел Hi-Fi Rush уже перебував у розробці до скорочення з боку Microsoft, однак наразі потенційна гра все ще на стадії проєктування.
"Не тільки я, а й багато співробітників відділу розробки сильно прив'язані до Hi-Fi Rush. Ми любимо не тільки саму гру, але також її світ і персонажів. Тому я хочу зберегти цю інтелектуальну власність. З іншого боку, важливо пробувати щось нове.
Я працював над The Evil Within, керував її доповненнями, а потім відповідав за розробку The Evil Within 2. На той момент я не думав, що міг би створити ще один хорор, бо один і той самий матеріал сильно обмежує творчість. Звісно, пробувати щось абсолютно нове ризиковано, але як на мене, так і продовження серії не обходиться без ризику... Зрештою я радий, що ми можемо продовжити створювати ігри разом, зберігши ДНК Tango Gameworks, а не починати все з нуля."

Джон Йоханас

01222.U1aP7Nb.thumb.jpg.2452f5ff5baaeebd33e7f1f6e632210b.jpg

  • Розробники, як і раніше, віддають перевагу творчій свободі і прислухаються до нових ідей кожного зі співробітників. За словами Йоханаса, це один із найважливіших уроків, які він засвоїв від Шінджі Мікамі (Shinji Mikami).
"Пан Мікамі навчив мене, що для директора важливо обговорювати ідеї зі своєю командою і створювати гру в колективі, а не сліпо віддавати накази. Мікамі довіряв своїм співробітникам, тому багато хто з нас так довго працює в Tango Gameworks. Я сподіваюся, що ця культура свободи збережеться і в майбутньому."

Джон Йоханас

На перших порах у Tango Gameworks два основні завдання - розширити штат і почати роботу над новими франшизами. Поки студія налічує лише близько 50 співробітників. Вакансії відкриються або наприкінці грудня, або в січні. Загалом офіс планують збільшити до 100 осіб.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.