Перейти к содержанию

Новости ЗМІ: ігровий підрозділ Microsoft міг закритися в 2021 році


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
На сайті The Information вийшла стаття, в якій пройшлися по проблемах ігрового підрозділу Microsoft. Якщо вірити матеріалу, компанія могла відмовитися від амбіцій на відеоігровому терені, але генеральний директор Microsoft Сатья Наделла (Satya Nadella) прийняв інше рішення.

00166.48kIbVW.thumb.png.80dc110828a90123fe8bf392dba41595.png

Як зазначено в замітці, 2021 року керівник опинився перед вибором - закрити Xbox із хмарним геймінгом або ж піти шляхом поглинань великих студій, щоб підстьобнути зростання передплатників Game Pass. Наделла вибрав друге, тож того самого року відбулася угода з ZeniMax Media, до складу якої входить Bethesda Softworks, а пізніше справа дійшла до прогримілої на весь світ купівлі Activision Blizzard.

Поки що інвестиції слабо себе виправдовують: за фінансовий рік, що завершився в червні 2024-го, виручка Xbox зросла лише на 5,8 % - значно нижче цільових 11 %. А у звіті за перший фіскальний квартал Microsoft ясно дала зрозуміти, що ігровий підрозділ взагалі не показав зростання, якщо прибрати з рівняння показники ActiBlizz.

70 мільярдів доларів за Activision Blizzard - це серйозні гроші, які "майки" можуть втратити в короткостроковій перспективі. Однак ставка Наделли на інтерактивні розваги має зіграти на довгій дистанції, якщо вдасться довести, що Game Pass є міцним джерелом доходу, вважає аналітик Майкл Петчер (Michael Pachter).

До речі про пташок. До угоди з ActiBlizz у Microsoft сподівалися розширити аудиторію Game Pass до 100 мільйонів осіб до 2030 року. За даними від лютого 2024-го, у сервісу 34 мільйони передплатників. Щоб дістатися до 100 мільйонів абонентів, база користувачів має збільшуватися на 40 % щороку. З урахуванням того, що зростання сповільнюється, шанси досягти цієї мети вчасно наближаються до нуля.

Великі студії не хочуть відправляти свої ігри в передплатні сервіси, бо переживають, що зароблять так менше, ніж продаючи тайтли за повну вартість. Та ж Activision Blizzard уникала підписок, але після угоди з Microsoft ухилятися більше не виходить. Також у The Information заявили, що більша частина ринку не особливо потребує Game Pass. Відразу кілька великих студій відмовилися від пропозиції "майків" розміщувати ігри в Game Pass в обмін на певні суми грошей.

Крім того, у Microsoft розраховували, що після купівлі Activision Blizzard розробники потягнуться орендувати хмарні сервери Azure. Однак навіть у ActiBlizz продовжують використовувати сторонні рішення від Amazon і Google.

Останнім часом ігровий підрозділ Microsoft став менше зациклюватися на ексклюзивності - жменя проєктів від внутрішніх студій отримала порти для PlayStation 5 і Nintenso Switch. Якщо вірити інсайдерам, скоро на платформи конкурентів відпустять ще низку тайтлів.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.