Перейти к содержанию

Новости До жаху захоплює - що пишуть у превью Civilization VII


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Firaxis Games дала пресі та блогерам пограти в бета-збірку Sid Meier's Civilization VII - висвітлити дозволили тільки дві перші епохи. Дехто на кшталт журналіста Windows Central провів у грі понад 20 годин. Ми зібрали найцікавіше із заключних матеріалів перед запуском.

00179.lXuv_JI.thumb.jpg.fb6b5cf032c2fca5b45c2b26981f3b64.jpg

  • "Цивілізація" продовжує еволюціонувати від частини до частини. У сьомій Civilization розробники внесли низку великих і не дуже змін, тому шанувальникам серії важливо запускати її без будь-яких упереджень. Наприклад, одна з головних особливостей нової гри стосується правителів. Тепер геймери не вибирають народ, який потрібно вести крізь роки. Замість цього користувачі приміряють на себе аватар лідера, який у кожній новій епосі має змінити очолювану націю.
"Випробувавши на собі перехід з Античності до Епохи досліджень, я можу точно сказати, що цей новий підхід має заінтригувати любителів "ціви", яким подобається з головою занурюватися в геймплей. На вибір представлений великий вибір цивілізацій і в тандемі з вашим лідером, якщо грати з розумом, можуть вийти потужні комбо-вомбо."

Джеремі Сміт (Jeremy Smith ) з IGN

  • При переході в нову епоху всі конфлікти закінчуються, а військові юніти зникають або трансформуються в інші. Зі столицею нічого не відбувається, але інші міста відкочуються до статусу поселень.
"Я все ще не розумію, як ставитися до зміни часів - вона здається розрізненою. Також мені потрібно змінити цивілізацію, тому тепер я римський Конфуцій. У цьому немає жодного сенсу. Ця система не сподобалася мені в Humankind, і як тут до неї ставитися я не знаю."

Гаррі Олстон (Harry Alston) з TheGamer

  • Нагадаємо, епох у Civilization VII тепер лише три: Античність, Епоха досліджень та Сучасність.
  • В Епоху досліджень відкриваються нові механіки. Наприклад, якщо оселитися поруч із ресурсом "з далеких земель" на кшталт чаю або цукру, заспавниться особливий корабель, який можна спрямувати до столиці і заробити грошенят.
  • Систему дипломатії теж освіжили. Якщо ви грали в Civilization VI, то знаєте наскільки непостійними можуть бути інші правителі і як багато ресурсів вони можуть попросити за прості угоди на кшталт права проходу. У сьомій частині такого не буде, оскільки дипломатія зведена до валюти. Учасники партії збирають і витрачають очки впливу, а "розцінки" на ті чи інші дії не обговорюються. Очки впливу можна витратити на відкриття кордонів, проведення культурних фестивалів тощо.
  • У Civilization VII немає юнітів-робочих. Коли населення міст збільшується, гравці можуть або розширити його межі, або поліпшити вже захоплені тайли. Все робиться парою кліків. З'явилася механіка перебудови, яка дає змогу зводити будівлі поверх уже наявних - це особливо зручно, коли споруда з минулої епохи втрачає свою корисність.
    Швидко заспамити карту своїми містами не вийде. Юніти-поселенці приховані в дереві технологій. Гра одразу попереджає, якщо заснувати занадто багато поселень, а на рахунку немає ні грошей, ні впливу, щоб їх підтримувати, серйозно просяде рівень достатку.
  • Щоб зробити геймплей цікавішим, розробники впровадили низку цілей для економіки, культури, науки та військової справи цивілізації. Якщо їх досягти, розблокуються бонуси для кінця епохи. У кожного періоду свої умови для переходу до золотого віку. Наприклад, щоб отримати військовий золотий вік, до кінця епохи необхідно контролювати щонайменше 12 поселень.
  • Часом правителів ставитимуть перед сюжетним вибором, пов'язаним із перебігом епохи, виявленою локацією та іншим. Наприклад, юніти можуть знайти покинуту шахту. Лідеру важливо вирішити: витягнути з неї все золото разом або перетворити на постійне джерело срібла. Журналістам це нагадало систему в Crusader Kings.
  • На екрані вибору лідера можна знайти систему прогресу. Чим довше ви граєте за певного персонажа, тим більше перків вдасться відкрити.
  • Замість міст-держав запровадили незалежні фракції. Якісь із них налаштовані вороже, але з більшістю вдасться потоваришувати, щоб заробити бонуси та нагороди сюзерена.
  • З'явилися командири армій, завдяки яким керувати військами стало значно легше. На одній плитці можна розмістити кілька юнітів і рухати їх по карті однією групою. До речі, тільки командири тепер отримують підвищення. Журналісти радять отримати командирів раніше і намагатися зберегти їх за будь-яку ціну - настільки вони важливі.
  • В іншому ігровий процес залишився колишнім. На початку партії геймерам вручають поселенця, який засновує місто. Розвідники досліджують навколишню територію, натикаючись на чудеса світу, руїни, кургани та табори. Чудеса світла забезпечують бонуси. Наприклад, якщо розташуватися поруч із Торрес дель Пайне, юніти не отримуватимуть штраф під час переміщення складною місцевістю до кінця кампанії.
Переважна частина журналістів і блогерів залишилася під хорошим враженням від сьомої частини. Багато хто оцінив повернення до більш реалістичного візуального стилю, зрозуміле навчання, хорошу продуктивність і цікаві нововведення. "Civilization VII вирішує багато проблем, що з'явилися в Civilization VI, і грати в неї одне задоволення", - поділився репортер Windows Central. Однак деяким "сімка" здалася менш складною та глибокою, ніж попередниці.

До релізу Sid Meier's Civilization VII на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation, Xbox і Nintendo Switch залишилося трохи менше місяця. Запуск уже 11 лютого, а для власників дорожчих видань - уже 6 лютого. Повноцінні рецензії мають з'явитися вже 3 лютого.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.