Перейти к содержанию

Новости Дошка цілей та допомога розвідників – про дослідження світу в Assassin's Creed Shadows


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Ubisoft уже розповіла про стелс, битви та паркур в Assassin's Creed Shadows. Тепер настала черга дізнатися про можливості дослідження. "Наш відкритий світ великий і сповнений цікавих знахідок", - повідомили розробники і перерахували основні моменти, пов'язані з вивченням оточення в тайтлі.

ss_e9784da2745d0ff01942f14e60f0f9e9fce76c67.1920x1080.thumb.jpg.ff6e7ab1f2168fcfaf525c3f93a03746.jpg

  • В Assassin's Creed Shadows геймерам запропонують як впізнавані геймплейні елементи, так і нові, щоб створити унікальне відчуття відкриття. За словами керівника Чарльза Бенуа (Charles Benoit), карта в "Тінях" не поцяткована надмірною кількістю іконок, адже команда хоче, щоб гравці самі знаходили цікаві місця. Однак деякі локації все ж будуть позначені знаком питання.
"Ми не хотіли занадто сильно тримати користувачів за руку за допомогою іконок і маркерів. Ми бажаємо створити відкритий світ, де інформація має найважливіше місце і навіть стає свого роду нагородою. І в цьому є сенс, з огляду на те, що ви граєте за сінобі і боретеся за цінні відомості. У Shadows вам потрібно добувати інформацію, а робити це можна різними шляхами: через шпигунів, зустрічі з NPC або власними силами. Якщо коротко, ми хочемо, щоб гравці знаходили всі приховані нами секрети самі - проводячи розслідування, використовуючи мережу шпигунів або просто спостерігаючи за світом."

Чарльз Бенуа

  • Карта світу стане незамінною помічницею під час подорожей. На початку проходження на ній відображатимуться лише назви регіонів і малюнки, що натякають на особливості цікавих локацій. Чим активніше персонаж досліджує світ, тим більше деталей буде на карті.
  • У "Тінях" повернулися характерні для серії вишки (або ж точки синхронізації), але тепер вони працюють трохи інакше. Замість того, щоб одразу відкривати пристойний шматок карти і всі доступні іконки на ній, відвідування вишок позначить лише точки інтересу неподалік. Звідти ж відкривається вид на міські райони, храми, святині, замки - майже все це пов'язано з квестами або іншими активностями, якими можна зайнятися. Під час синхронізації камера знову облітатиме місцевість.
  • Кожна відкрита вишка також стає точкою швидкого переміщення. Однак розробники радять користуватися ними з обережністю, оскільки частина з них розташована в самому серці контрольованої ворогом території. Більшість точок синхронізації доступні для обох протагоністів, але добиратися до них вони можуть по-різному. Якщо Наое з легкістю дереться по стінах і бігає по дахах, то Ясуке приречений користуватися сходами і змушений пробиватися через стражників. 
  • Оскільки супутника-орла в Assassin's Creed Shadows немає, героям доведеться самостійно шукати вдале місце на височині, щоб розвідати обстановку. Для цього знадобиться нова механіка спостереження, про яку вже розповідали раніше. З її допомогою можна краще помічати цінні предмети, позначати опонентів, шукати цілі тощо.
  • У міру проходження до справи протагоністів приєднуватимуться розвідники. Вони можуть допомогти знайти мету завдання, зібрати ресурси для поліпшення бази і навіть замести сліди героїв. Розвідники важливі для збору інформації, оскільки вона стоїть на чолі кута в Shadows. Що більше розвідників відправити дізнаватися про обстановку, то ширшим буде радіус їхньої роботи і вищим шанс виявити щось цікаве. В Ubisoft зазначили, що розвідники особливо корисні в тих випадках, коли не вдалося зібрати всі підказки, щоб чітко позначити мету місії.
  • Коли головний герой накоїв щось протизаконне, у провінції здіймається тривога, а по сліду відправляють небезпечних ворогів. Щоб сховатися з радарів, можна дочекатися зміни сезону або переключитися на іншого персонажа. Але також гра надає можливість вислати розвідників, щоб зупинити розшук. Через це патрулі будуть менш ворожими, а у військових знизиться рівень готовності до бою в особливих зонах.
  • На складах багатих кланів зберігається безліч ресурсів, які стали б у пригоді головним героям. Однак винести їх одному занадто складно навіть для Ясуке. Замість цього знайдений схрон потрібно позначити прапорцем, а потім відправити за ним одного з розвідників. Той буде поступово перетягувати ресурси на базу і буде зайнятий весь сезон - викликати його на інше завдання не вийде. Наприкінці сезону все позначене добро опиниться на базі.
  • У кожному регіоні можна прикупити собі притулок, який у грі називається "какурега". Вони є невеликими відгалуженням від головної бази, де можна поповнити витратні матеріали, отримати доступ до скрині з екіпіруванням, керувати контрактами, розподіляти розвідників і вибирати, яких союзників покликати на допомогу. Крім того, притулок стає точкою швидкого переміщення. Там же можна заплатити внутрішньоігровою валютою, щоб прискорити завершення місії розвідника і доручити йому нове завдання.
  • Ландшафт Японії не найпростіший - деякими скелями не вдасться дертися через надто крутий ухил, а стежка, що схожа на короткий шлях, насправді може відвести надто далеко від мети. Щоб не заблукати і знайти оптимальний шлях до мети, можна активувати режим пошуку шляху, сидячи на коні. Кінцевою точкою може бути завдання, але для цього локацію спершу має виявити розвідник. Власні маркери з пошуком шляху працюють без подібних умов. Вмикати і вимикати опцію можна в будь-який час.
  • У "Тінях" команда Ubisoft впровадить Дошку цілей - перезібраний журнал завдань, у якому можна відстежувати прогрес проходження різних квестів, а також дізнатися про цілі для усунення. У міру дослідження світу і знайомства з новими героями з'являтимуться нові дошки, кожна з яких наводить на нову локацію і містить свою історію.
  • Наближаючи зум до цілі або персонажа на дошці, система відобразить так звані можливості - завдання, які можна виконувати в будь-якому порядку, щоб наблизитися до об'єкта. Також дошка видаватиме підказки, їх треба буде об'єднувати з картою, щоб зрозуміти, куди йти й що досліджувати далі. Якщо вам до вподоби більш структурована система, завжди можна переключитися на схему з чіткими маркерами завдань.
  • Для Наое і Ясуке підготували спеціальні заняття, які підходять тільки їм.Наприклад, сінобі може медитувати - це допомагає їй сконцентруватися, а гравець дізнається більше про її передісторію. Тим часом на шляху Ясуке зустрічатимуться люди, які можуть навчити його нових прийомів. Він також може брати участь у випробуваннях зі стрільби з лука верхи.
    Яка побічна активність доступна обом головним героям, то це малювання - вони зможуть закарбувати на папері диких тварин Японії.
Дослідити величезний світ Assassin's Creed Shadows вийде з 20 березня на ПК (Steam, Epic Games Store, Ubisoft Store), PlayStation 5 і Xbox Series. На пристрої Apple гра теж загляне. Як передає інсайдер Том Хендерсон (Tom Henderson), прев'ю мають з'явитися 23 січня, а деяким авторам контенту дадуть змогу пострімити три години чистого геймплея.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

йой... побачив розмір карти, аж погано стало. Схоже як вальгала буде, годин на 200

volkovv89.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Мне зайдет игра. Частенько жру подобное гамно... Не зашли только Вальгала и Одессит

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Це пре альфа Цусіми))

                                          :palcy:       HEAVY METAL      :palcy:                                                   

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

17 часов назад, Ragnar Lodbrok сказал:

Це пре альфа Цусіми))

я думав Ронін пре альфа Цусіми був)

volkovv89.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

9 годин назад, volkov89 сказав:

я думав Ронін пре альфа Цусіми був)

Ронін то взагалі висер))

                                          :palcy:       HEAVY METAL      :palcy:                                                   

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.