Перейти к содержанию

Новости Два види геймплею та приземлена магія – більше деталей The Blood of Dawnwalker


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Студія Rebel Wolves продовжує розкривати подробиці своєї амбітної вампірської екшен-RPG The Blood of Dawnwalker. Свіжими деталями поділився особисто глава студії та гейм-директор Конрад Томашкевич (Konrad Tomaszkiewicz) у недавньому інтерв'ю польському виданню GRYOnline.

00114.Qc4OZMk.thumb.jpg.80c0b1b537652aa004156685249aa2cc.jpg

  • Нагадаємо, протагоністом прийдешньої гри є показаний у дебютному трейлері юнак Коен, який у спробі врятувати сестру стикається з групою вампірів у церкві. Після цієї зустрічі Коен стає напіввампіром - його сили помітно поступаються чистокровним вампірам, але натомість сонячне світло не завдає йому шкоди. Неповна трансформація героя пояснюється аргірозом - хворобою, за якої в організмі відкладається доза срібла.
  • Здібності Коена залежать від часу доби. Іншими словами, гравцям слід очікувати на два види геймплея - при денному світлі герой дорівнює простій людині та може померти від звичайного поранення, а вночі в справу вступають його надприродні здібності. Загалом буде три древа прокачування - людське, вампірське і загальне. Повноцінного стелсу в грі не передбачається. Про бойову систему розробник лише обмовився, що це не соулслайк.
  • Хоча на початку своєї історії Коен і є позитивним персонажем, у гравців буде можливість відіграти справжнього лиходія і повністю віддатися деструктивним бажанням його вампірської сутності.
  • У плані структури оповіді розробники роблять акцент на нелінійності. Як приклад Томашкевич навів Fallout 2, яку можна пройти за лічені хвилини, якщо знати, куди йти і що робити. Так само і в The Blood of Dawnwalker - сім'я Коена опинилася в ув'язненні у вампірському замку, куди можна попрямувати ледь не з самого початку.
"Якщо вам подобається екшен, і ви бажаєте атакувати цей замок поодинці без будь-яких союзників - у вас буде така можливість. Якщо ж ви геймер, який любить сюжетну складову і хоче познайомитися з персонажами, світом, створити альянс або ж знайти менш очевидні методи вирішення проблеми, то це також має місце бути. Це свобода дії та нелінійність на зовсім іншому рівні, що набагато перевершує те, що ми робили раніше."

Конрад Томашкевич

00113._MUjus6.thumb.jpg.80b8a76cb1b196277daf9a706a5e5efa.jpg

  • Сеттінг гри поєднує елементи справжнього середньовіччя і темного фентезі з приземленою магією. Деякі з доступних гравцям заклинань накладають на супротивників ефекти, які більше схожі на реальні хвороби на кшталт епілепсії. У створенні нового світу розробники керувалися східноєвропейськими легендами. Крім очевидно польського фольклору зустрічаються елементи з чеських, румунських і балканських міфів. Хоча гра й акцентується на вампірах, вони далеко не єдині надприродні істоти в цьому світі.
  • Сценаристи дотримуються ідей сірої моралі. Вампіри не є однозначно злими істотами. У них є свої переживання, мотиви і життєвий досвід, накопичений протягом століть.
  • Здібності вампірів різняться залежно від їхнього походження. В інтерв'ю особливо помітили монгольського вампіра на ім'я Бакір. Як заявляє Томашкевич, це "надзвичайно важливий для сюжету персонаж із дуже багатою історією".

00115.g6oJ4Tl.thumb.jpg.40786043b4a450984588331740eea9a9.jpg

  • Події The Blood of Dawnwalker розгортаються у вигаданій долині, оточеній карпатськими горами. Як зазначалося ще до анонсу, відкритий світ гри поступається за масштабами The Witcher 3: Wild Hunt і більше схожий на Туссент із доповнення "Кров і Вино".
  • The Blood of Dawnwalker - перша частина цілої запланованої саги, а тому історія для початку буде досить камерною в межах одного регіону. У цьому плані розробники більше орієнтуються на "Готику".
"Для нас найважливіше сюжет і емоції, які з нього випливають. У трейлері ми показали, як група вампірів повалила правителя цієї долини і захопила владу. Відправивши героя в подорож іншими регіонами, ми не зможемо домогтися того ефекту, на який націлені - ми хочемо показати, який вигляд матиме цей світ під гнітом чудовиськ. У мене дуже приємні спогади про "Готику", де події також розгорталися в ізольованому місці. Ми хочемо йти цим шляхом, тому що віримо, що таким чином нам вдасться розповісти цікавішу історію. Але потрібно пам'ятати, що це тільки початок великої саги, і ми будемо подорожувати по епохах. Тож, усьому свій час."

Конрад Томашкевич

00116.IH-DNSj.thumb.jpg.5b6736226ca1dc52fe5ac4e6804f984b.jpg

Далі — трохи інформації про самий колектив Rebel Wolves:

  • На сьогодні студія налічує 120 розробників, якими керують справжні ветерани CD Projekt RED. Ще з самого анонсу The Blood of Dawnwalker прозвали "вбивцею Відьмака", проте автори не розглядають своїх колишніх колег як обов'язкових конкурентів.
"Я займаюся іграми понад 20 років і ніколи не думаю про те, щоб змагатися з кимось. Я просто хочу зробити найкращу гру разом із людьми, які хочуть того ж, і я зосереджений на тому, щоб наша студія продовжувала розвиватися. <...> У мене немає необхідності змагатися з ким-небудь, тому що ми створюємо авторські речі і хочемо, щоб наші ігри сприймалися через призму якості, яку ми пропонуємо. Схрестивши пальці за колег із RED, я сподіваюся, що їхня нова гра вийде чудовою, бо я сам обов'язково в неї гратиму.
Ми не боїмося порівнянь із The Witcher 3 або Cyberpunk 2077, оскільки самі є співавторами цих ігор. До того ж, у нас у штаті є люди не тільки з CD Projekt. У нашій команді працюють фахівці з різних компаній, а наші спільні знання дають змогу створювати дедалі кращі й кращі речі. Я геймер, і з моєї точки зору, чим більше якісних RPG на ринку - тим краще. Я люблю ігри, і граю в усе, що виходить - від Balatro до "Індіани Джонса", якого я нещодавно пройшов і всім рекомендую. Кожна гра являє собою нову пригоду і нові емоції. Водночас вони надихають мене як розробника. Ми, як і наші колеги з RED, постійно розвиваємо улюблений жанр. Ми йдемо трохи іншими шляхами, і робимо трохи інші речі, але я вірю, що з цієї відмінності вийдуть чудові ігри."

Конрад Томашкевич

00117.3-yk4Ey.thumb.png.2b39c99aa378a63da85732488caa798f.png

  • За словами Томашкевича, причина його відходу з CD Projekt RED криється в амбіціях і "божевільних ідеях", які непросто просунути у великій компанії. Тому він вирішив сформувати власний і відносно компактний колектив із підвищеною комунікацією між розробниками.
"Я заснував Rebel Wolves, бо хотів створити щось унікальне разом зі своїми друзями. Звісно, ми дуже любимо рольові ігри та наші попередні творіння зокрема, але я також бачу потенціал для розвитку. У нас були шалені ідеї. Ми знали, що якщо ми хочемо їх реалізувати, нам потрібно відкрити власну студію, бо було б важко переконати велику компанію змінитися та піти на серйозний ризик, зробивши щось божевільне й абсолютно нове.
У невеликому колективі ми щільніше працюємо один з одним. У більших штатах комунікація помітно ускладнюється. Я відчував, що маленька команда здатна на більше, бо всередині студії налагоджено спілкування, що сприяє формуванню єдиного бачення проєкту. Нам так легше відчути творчий вогонь і зробити щось особливе."

Конрад Томашкевич

The Blood of Dawnwalker створюється для ПК, PlayStation 5 та Xbox Series. Терміни релізу поки що невідомі. Повноцінна презентація геймплею відбудеться цього літа.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.