Перейти к содержанию

Новости «Гідна суміш класики та нових частин» - що пишуть журналісти про Assassin's Creed Shadows


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Незважаючи на недавнє перенесення дати виходу Assassin's Creed Shadows, Ubisoft вирішила не відкладати показ робочого білда журналістам. Співробітникам різних відеоігрових видань довелося відвідати офіс Ubisoft Quebec і особисто випробувати проект. Після кількох годин проходження вони поспішили поділитися своїми першими враженнями, які виявилися вельми позитивними.

ss_e9784da2745d0ff01942f14e60f0f9e9fce76c67.1920x1080(1).thumb.jpg.79d58d47ceb9c09467dcc5368b5741e7.jpg

Ось кілька ключових тез із опублікованих прев'ю:

  • Ігрову сесію журналістів умовно розділили на три частини - годину прологу, чотири години дослідження відкритого світу і проходження основних завдань, і годину менеджменту сховища.
  • Від самого початку Assassin's Creed Shadows здається набагато більш кінематографічною, ніж попередні частини серії. Як заявили самі працівники Ubisoft, гра налічує понад 700 катсцен. За представленим пробником ще рано судити про сюжет, бо подавався він уривками. Судячи з усього, протагоністи починають свій шлях по різні боки конфлікту, а момент їхнього об'єднання в демоверсії не показали.
  • Журналісти загалом задоволені місцевими механіками паркуру, хоча й зазначають, що вони поступаються тим, що є в класичних частинах Assassin's Creed без величезних відкритих просторів. Дуже часто трапляються будівлі, на які не забратися без гака-кішки, що місцями збиває динаміку. Паркуром славиться саме спритна Наое, тоді як кремезний і важко броньований Ясуке виглядає в цьому плані досить комічно.
"Чи можна займатися паркуром і стелсом за Ясуке? Звичайно. Але там, де для Наое це природно і просто, для Ясуке це складніше і трохи веселіше (принаймні, в деяких сценаріях). Замість того, щоб підійматися на будь-яку стіну, гравцям потрібно обирати для Ясуке продумані й не зовсім очевидні шляхи."

Джошуа Дакворт (Joshua Duckworth ) з Game Rant

  • Геймери вільні самі обирати способи проходження місій, проте істотну роль у цьому плані відіграють схильності протагоністів - Ясуке не дуже гарний у стелсі, тоді як Наое буде важко впоратися одразу з кількома супротивниками у відкритому бою.
  • Схеми управління Наое і Ясуке однакові, але відчуваються ці персонажі абсолютно по-різному. Наое моторна, спритна, відмінно вміє ховатися і здатна битися з ворогами сам на сам, але якщо вона оточена, то біг стає більш привабливим варіантом. Ясуке ж чудово підходить для того, щоб прориватися через замки і знищувати хвилі супротивників.
  • Відмінності механік протагоністів підносять як "гідну суміш старих і нових частин" Assassin's Creed - на думку журналістів, Наое уособлює собою класичних потайних героїв серії, тоді як Ясуке залишається вірним епосі екшен-RPG з Assassin's Creed Origins до Assassin's Creed Valhalla.
"Відтоді як Origins стала більш орієнтованою на механіки екшен-RPG, між фанатами серії виник розкол. Є ті, кому подобаються ігри такого типу, тоді як інші сумують за пригодницьким стелсом. Assassin's Creed Mirage, що вийшла 2023 року, була спробою Ubisoft порадувати старих фанатів, але водночас вона могла відлякати гравців, які хочуть новий великий відкритий світ у стилі рольових частин серії.
За допомогою Shadows з її двома персонажами Ubisoft намагається об'єднати обидва стилі гри та групи фанатів в один великий пакет. Вам подобається ховатися і використовувати прихований клинок? Грайте за Наое! Віддаєте перевагу великому мечу та масштабним битвам? Хороша новина - ви можете грати за Ясуке. Це розумний підхід, який виявився напрочуд ефективним у моєму попередньому проходженні."

Зак Цвізен (Zack Zwiezen) з Kotaku

  • У якийсь момент історії Наое і Ясуке отримують притулок для своєї шпигунської мережі, яка заповнюється завербованими NPC та іншими сюжетними персонажами. Притулок багато в чому повторює механіки поселення вікінгів з Assassin's Creed Valhalla, однак виділяється підвищеною кастомізацією. Територія притулку розділена клітинами, на яких гравці можуть особисто ставити і покращувати будівлі.
  • Формула відкритого світу практично така сама, як і в попередніх іграх Ubisoft, але, схоже, розробники подбали про те, щоб не перевантажувати гравців маркерами на карті від самого початку. Точки інтересу з'являються поступово в міру проходження і дослідження локацій.
  • Журналісти хвалять дрібні деталі, особливо коли це стосується відмінностей протагоністів. Наприклад, честь не дає змоги Ясуке атакувати ворогів у спину, тому він спершу гукне їх і тільки потім почне битву.
  • У відкритому світі гравці можуть перемикатися між героями практично на ходу, однак у сюжетних місіях ця функція не завжди доступна. Розробники обіцяють, що дизайн завдань робить обох протагоністів життєздатними, хоча в прев'ю зустрічаються і протилежні думки.
"Хоча більшість завдань можна пройти будь-яким героєм, в одній місії я відчував, що граю "неправильним" персонажем. Мені потрібно було відвідати храм, щоб забрати дитину, але там я потрапив у засідку, влаштовану кількома сінобі. Під час гри за Наое я був швидко знищений великою кількістю ворогів, і для завершення місії мені знадобилися кілька спроб і нестандартний підхід. У ролі Ясуке я міг би легко розправитися з ними.
У більшості завдань будь-який з персонажів здавався підходящим, але конкретно ця місія явно була розрахована на Ясуке, тому що скритність навіть не розглядалася як варіант. Технічно це можна було б виправити за допомогою тимчасових збережень або, можливо, рекомендації у виборі персонажа під час запуску місії, але це могло б суперечити ідеї двох головних героїв. За мої шість годин проходження це був єдиний випадок, коли виникла проблема з вибором героя, але логічно припустити, що недосвідчені гравці іноді можуть потрапити не в той сценарій з не тим персонажем."

Джошуа Дакворт (Joshua Duckworth) з Game Rant

Реліз Assassin's Creed Shadows заплановано на 20 березня. Вийде гра на ПК (Steam, Epic Games Store, Ubisoft Store), PlayStation 5 і Xbox Series.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 час назад, Emelkey сказал:

:thumb_up:

І ти в "це" будеш грати? Чи тобі аби пости набити?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

53 хвилини назад, Emmerich сказав:

І ти в "це" будеш грати? Чи тобі аби пости набити?

Спробую,а там вже як піде

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

В 27.01.2025 в 15:51, Emmerich сказал:

І ти в "це" будеш грати? Чи тобі аби пости набити?

судячи з тем, то аби смайлик вліпити всюди
image.thumb.png.a5badf2f6d5a00a3c938d274226c3783.png

volkovv89.png

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

1 час назад, volkov89 сказал:

судячи з тем, то аби смайлик вліпити всюди
image.thumb.png.a5badf2f6d5a00a3c938d274226c3783.png

Та я знаю. Він вже давно так. 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.