Перейти к содержанию

Новости Starbreeze тишком-нишком провела чергову хвилю скорочень. На мороз вирушив творчий директор студії


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
У вересні 2023 року Starbreeze Studios випустила Payday 3 - довгоочікуване, нехай і відверто запізніле, продовження знаменитого кооперативного шутера про пограбування банків. Компанія явно розраховувала, що триквел старого хіта допоможе їй наростити капітал, однак сталося якраз протилежне. І тепер вона страждає від наслідків.

00017.I3USEvk.thumb.jpg.5eeac96eaf9ecaaa8682e4e554e425b4.jpg

Нещодавно ЗМІ звернули увагу на пост творчого директора студії Танкреда Дайк-Веллса (Tancred Dyke-Wells) у LinkedIn. Дайк-Веллс заявив, що в грудні компанія нишком звільнила низку співробітників, тому він і група його колег змушені шукати собі новий притулок.
"Після кількох чудових років роботи зі Starbreeze настав час рухатися далі - інакше кажучи, я потрапив під хвилю звільнень, які зачепили офіси в Британії та Швеції."

Танкред Дайк-Уеллс, колишній творчий директор Starbreeze Studios

Через деякий час компанія офіційно підтвердила цю інформацію порталу 80 Level.

"Ми підтверджуємо, що провели скорочення в грудні - вони торкнулися менше ніж 10 співробітників, і це була звичайна процедура оптимізації ресурсів для актуальних і майбутніх потреб. [Люди, які потрапили під удар] не були прив'язані до конкретних проєктів."
Варто уточнити, що для нинішньої Starbreeze Studios це норма: у листопаді, приміром, студія позбулася близько 200 осіб. Журналісти (та й геймери) пов'язують те, що відбувається, з гучним провалом Payday 3 - гра не зуміла залучити масову аудиторію і за кількістю активних користувачів поступилася навіть Payday 2. Автори бойовика спробували врятувати становище різноманітними оновленнями і зниженням цін на DLC, а потім на сам FPS, однак це ні до чого не призвело: за перший рік шутер так і залишився збитковим бойовиком, який розчаровує [прим. - у фінансових звітах вказано, що третя Payday виявилася комерційно успішним релізом, який стабільно приносить авторам гроші]. Шанувальники, втім, зазначають, що після безлічі правок він став набагато кращим у технічному плані.

Як наслідок, минулої осені розробники оголосили про зниження витрат на підтримку триквела; це пов'язано з тим, що після релізу на виправлення його недоліків компанії довелося виділити додаткові кошти, а тепер, після виходу найважливіших патчів, їхній потік вирішили трохи зменшити. Фанатам цей хід не сподобався, що призвело до невеликого скандалу в соціальних мережах. Однак їхні реакції не хвилюють бізнесменів: Starbreeze вже переключилася на Project Baxter - багатокористувацький проєкт у всесвіті Dungeon & Dragons. Утім, про згортання підтримки триквела поки що не йдеться: вона стабільно випускає доповнення до кооперативного шутера і не планує зупинятися.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.