Перейти к содержанию

Новости Спочатку Ubisoft хотіла побудувати Assassin's Creed Shadows навколо одного протагоніста, а не двох


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Коли відбувся анонс Assassin's Creed Shadows, багатьох, напевно, трохи здивувало, що в історичному стелс-екшені про Японію буде можливість перемикатися між двома іграбельними персонажами - самураєм Ясуке і синобі Наое. Як з'ясувалося, спочатку Shadows була набагато ближчою за духом до попередніх частин серії.

00021.np0i72_.thumb.jpg.efff150a48d066a27e1239ba9762f19c.jpg

Журналісти PC Gamer поговорили з творчим керівником проекту Джонатаном Дюмоном (Jonathan Dumont). Розробник зізнався, що спочатку у бойовика був лише один центральний головний герой, який умів і дворучними мечами розмахувати, і ховатися в тінях із кинджалом напереваги.
"Коли ти кажеш "давайте зробимо Assassin's Creed про Японію", інстинктивно хочеться уточнити: "У такому разі вона буде про ніндзя, вірно?". Синобі, як-не-як, дуже близькі до асасинів. Але в ранніх прототипах ми розмірковували про інші типажі - і нам дуже хотілося зробити персонажа і самураєм, тому що самураї дуже фактурні."
Команда деякий час експериментувала з гібридним стилем гри. Наприклад, за початковим задумом перетворення з тихого кілера на машину смерті зводилося до надягання броні в ситуаціях, коли геймеру треба братися за катану. Розробникам це здалося незграбним рішенням.
"Але це відчувалося трохи дивно. Чому це я раптом став краще битися? І якщо ми граємо за одного героя, це не дуже добре демонструє відмінності між самураями і сінобі."
Дюмон зазначив, що команда також загравала з можливістю відобразити два різні шляхи воїна за допомогою паралельних гілок розвитку протагоніста. Однак це теж нікого не влаштувало:
"Самурай трохи заважав ніндзя, але нам дуже хотілося зробити самурая. Тому ми сказали "гаразд, нехай у нас буде два персонажі"."
Зазначимо, що Assassin's Creed Shadows - аж ніяк не перша частина серії, в якій з тамплієрами б'ються два члени ордену асасинів відразу. В Assassin's Creed Syndicate, наприклад, дахами вікторіанського Лондона гасають близнюки Джейкоб та Іві Фрай.

Хоча прем'єру Shadows відсунули з 14 лютого до аж 20 березня, Ubisoft потихеньку починає розкручувати маховик передрелізної рекламної кампанії гри. Днями видавництво розповіло про Animus Hub, нову платформу для запуску старих і майбутніх випусків псевдоісторичної серії, а також опублікувало трейлер і системні вимоги бойовика. Журналісти, тим часом, поділилися своїми враженнями від проєкту - багато хто виявився задоволеним побаченим, хоча без претензій все ж не обійшлося. Одна з них, що кумедно в контексті новини, стосується саме можливості змінювати героя: хоча місії можна проходити за Ясуке і за Наое, деякі завдання явно заточені під конкретного протагоніста.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.