Перейти к содержанию

Новости Продажі Dishonored 2 розчарували Bethesda, але вона не закрила Arkane Lyon через її репутацію


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Шанувальники Dishonored напевно вже багато років гадають, коли ж Bethesda Softworks поверне знамениту серію з небуття. Судячи з зізнань одного з дизайнерів другої частини - явно не скоро.

00024.JjAj5rM.thumb.jpg.7c130f23f95d03389082ce091fe2db8d.jpg

Жюльєн Евейле (Julien Eveillé), колишній співробітник Arkane Lyon, який працював тестувальником Dishonored 2 і дизайнером Dishonored: Death of the Outsider, поділився цікавою історією. За його словами, продажі другої частини підкосили віру видавця в Arkane - головним чином через те, що The Elder Scrolls V: Skyrim виявилася прибутковішою за імерсивний симулятор 2016 року. У компанії навіть виникла думка позбутися колективу, але, на щастя, обійшлося, тому що у команди була дуже хороша репутація.
"Це було трохи дивно. Здається, менеджери Bethesda подивилися на цифри [продажів] і подумали "Ага, Skyrim продалася ось таким тиражем. При тому, що виробництво обійшлося дешевше за Dishonored 2". Коротше кажучи, до нас виникли доволі логічні з точки зору управлінців запитання формату "І навіщо нам продовжувати з вами співпрацювати?" Але ми розуміли, що у нас є захист у формі гарантії якості, оскільки ми робимо ігри, які, можливо, вважаються найвишуканішими релізами з усього каталогу Bethesda."
Хоча сагу Dishonored у підсумку частково занедбали (якщо не брати до уваги відсилань до неї в Deathloop), Arkane Lyon все ще з нами. Евейле підозрює, що її врятував, зокрема, директор студії Дінга Бакаба (Dinga Bakaba) - після відходу Рафаеля Колантоніо (Raphael Colantionio) у 2017 році Бакаба зумів "повернути довіру" вищого керівництва Bethesda Softworks до команди. Яким чином він цього домігся, щоправда, дизайнер Death of the Outsider не уточнив.

Зараз Lyon працює над Blade, адаптацією однойменних коміксів про мисливця на вампірів. На жаль, з часів анонсу розробники особливо не поширювалися на тему проекту. Жюльєн Евейле, тим часом, залишив колектив ще минулого року, а потім випустив низькополігональний горор Threshold.

Нагадаємо, що минулої весни Bethesda Softworks закрила Arkane Austin. Останньою краплею для компанії став невдалий реліз кооперативного імерсивного шутера Redfall. До цього техаський підрозділ студії зробив науково-фантастичний трилер Prey (не плутати з Prey), який, за чутками, теж виявився серйозним фінансовим розчаруванням для видавця.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.