Перейти к содержанию

Новости Assassin's Creed Shadows зацензурять у Японії - з гри приберуть розчленувати


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Знайомі з Японією геймери прекрасно знають, наскільки сувора там цензура - у відеоіграх зокрема. Під ніж зазвичай потрапляють кров і жорстокі вбивства, тому навряд чи когось здивує, що в Країні висхідного сонця пошматують і прийдешню Assassin's Creed Shadows.

assassin_s_creed_shadows-12.thumb.webp.885584bc3dcac1415f4937c9ee1f857b.webp

Японський підрозділ Ubisoft підтвердив, що Shadows отримала найжорстокіший віковий рейтинг CERO Z - він має на увазі, що представлений у ній контент підходить тільки для осіб від 18 років і старше. Як наслідок, регіональне видання бойовика також трохи відрізнятиметься від інших: розробникам довелося вирізати з нього розчленування і відрубування голів. У міжнародних версіях, зазначимо, вибір рівня брутальності екшену залишать за користувачем.

Інша, трохи менш очікувана зміна стосується аудіо: в японській Assassin's Creed Shadows його обіцяють трохи переробити. Про які правки йдеться (сценарні або суто технічні на кшталт видалення з гри передсмертних криків ворогів, які втратили руки-ноги), на жаль, поки не ясно.

Журналіст PC Gamer припустив, що оскільки агентство CERO (Computer Entertainment Rating Organization) виносить свій вердикт, зокрема, на основі ідеологічної сторони проєктів, розробники цілком могли трохи адаптувати сценарій екшену, сподіваючись позбутися його найсуперечливіших елементів. Хоча це просто теорія, на її користь говорить регіональна сторінка Steam: там Ясуке, одного з центральних персонажів новинки, називають не самураєм, а "воїном, який вартий тисячі людей". Цілком імовірно, що настільки гнучке формулювання зумовлене скандалом, який вибухнув навколо історичної фігури минулої осені.

Нагадаємо, що реліз Assassin's Creed Shadows на PC, PlayStation 5 і Xbox Series X/S відбудеться 20 березня. Тоді ж Ubisoft запустить Animus Hub - унікальний сервіс, покликаний об'єднати найактуальніші релізи серії. Нещодавно, до слова, творчий керівник екшену Джонатан Дюмон (Jonathan Dumont) зізнався, що спочатку Shadows оповідала про пригоди ніндзя, однак команді дуже хотілося відтворити в бойовику кілька архетипів японського воїна. Після низки геймплейних експериментів команда вирішила, що грі потрібен другий протагоніст.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.