Перейти к содержанию

Новости ЗМІ: персонал BioWare серйозно скоротили, тепер у студії працює менше сотні людей


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Як з'ясувалося минулого тижня, Dragon Age: The Veilguard і EA Sports FC 25 виступили гірше, ніж сподівалося видавництво Electronic Arts. Незабаром після цього зізнання стало відомо, що в BioWare відбулася реструктуризація - однак, якщо вірити Bloomberg, у корпорації вельми незвичайне уявлення про те, як треба її проводити.

00055.oBNXZI0.thumb.jpg.d784a3f9dd38757b63f7b2cb6cf9c39d.jpg

Згідно з джерелами Джейсона Шрайєра (Jason Schreier), у штаті студії залишилося менше ніж 100 осіб - колектив скоротився вдвічі порівняно з 2023 роком, коли там значилося понад 200 співробітників. Причому замість звичайного скорочення персоналу EA вирішила трохи схитрувати.

Нещодавно у ЗМІ промайнула новина про те, що розробників тимчасово переведуть на посади в інші студії. Виробництво нової Mass Effect ще не перейшло в активну фазу, зайві руки BioWare поки що не потрібні, тому наприкінці 2024-го людей розкидали по інших командах і пообіцяли, що вони без проблем зможуть повернутися на старе місце надалі.

За словами Шраєра, Electronic Arts злукавила. Наприкінці січня з'ясувалося, що співробітники, які потрапили в інші команди, раптово перестали значитися в штаті BioWare, а для повернення до знайомого колективу їм доведеться чекати на відкриті вакансії і заново проходити відбір.

"Це стало неприємним сюрпризом для деяких співробітників: тепер вони опинилися в нових командах, у яких ніколи не збиралися працювати. Багато хто прийшов у BioWare заради можливості робити рольові ігри, а перспектива розробляти екшени або спортивні симулятори їх не надихала."

Цитата з матеріалу Джейсона Шрайера

Варто зазначити, що без традиційних звільнень справа теж не обійшлася. За останні кілька днів наративний дизайнер Dragon Age: The Veilguard Трік Вікса (Trick Weekes), продюсерка Джен Чевірі (Jen Cheverie), системна дизайнерка Мішель Фламм (Michelle Flamm), а також редактори Карін Вест-Вікс (Karin West-Weekes) і Раян Корміер (Ryan Cormier) заявили, що більше не працюють у BioWare. Їх цілком можна назвати заслуженими ветеранами студії - Вікс, наприклад, провів у ній понад 20 років.

IGN безпосередньо звернулася до EA за коментарем, сподіваючись з'ясувати, скільки людей потрапили під скорочення і скільки людей залишилося в команді. Компанія не стала вдаватися в деталі.

"Пріоритетом [BioWare] була Dragon Age. Водночас деякі співробітники створювали фундамент і продумували бачення наступної Mass Effect. Тепер, після релізу The Veilguard, студія зосереджена на Mass Effect. Ми не будемо ділитися цифрами, але зазначимо, що для актуальної фази виробництва Mass Effect у студії вистачає персоналу."
Співробітники, між тим, звинувачують у провалі Dragon Age: The Veilguard саму Electronic Arts. У матеріалі Bloomberg підкреслюється, що корпорація раз у раз міняла бачення проєкту - спочатку четверта частина фентезійної саги замишлялася як RPG з акцентом на одиночній кампанії, потім видавець захотів гру-сервіс, після чого вирішив, що вихідний задум усе ж таки заслуговував на право на життя. Ці метання поставили розробників у незручне становище, коштували їм дорогоцінного часу - а тепер ще й кар'єри в компанії.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.