Перейти к содержанию

Новости Шрайер: Rocksteady готує нового "Бетмена", а в гри про Диво-жінку проблеми


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Ваш вірний постачальник інсайдів зі світу відеоігор Джейсон Шрайер (Jason Schreier) знову підготував великий матеріал. Цього разу він висвітлив проблеми Warner Bros. Games - у підрозділу вийшов важкий рік через кошмарний провал Suicide Squad: Kill the Justice League, а також посередні результати MultiVersus і Harry Potter: Quidditch Champions.

00280.k7qV2HY.thumb.jpg.b33a93745fea5bf2f4a9eeed93b7f7c3.jpg

Нижче зібрали найцікавіше зі статті.

Плавання без курсу

  • У кузові Warner Bros. безліч великих франшиз, але розпорядитися ними з розумом у ігрового підрозділу не виходить. У результаті в січні стало відомо, що президент WB Games Девід Хаддад (David Haddad) незабаром покине свій пост. Через його недалекоглядне керівництво компанії і випускати нема чого, крім розширеної версії Hogwarts Legacy, проєкту з LEGO і кількох мобільних тайтлів.
  • Колишні та поточні співробітники Warner Bros. розповіли, мовляв, коли біля керма стояв Хаддад, у фірми не було єдиного бачення, що вилилося в роки безрезультатної гонитви за трендами і марнування часу на розробку. Студії, що належать WB, зазнали репутаційних втрат, позбулися ключових фахівців і пустили за вітром сотні мільйонів доларів. Колеги зазначали, що Хаддад і в ігри майже не грав, через що обговорювати бізнес-рішення з ним було дуже важко. Також співробітникам було важко домогтися від нього відповідей з найрізноманітніших питань - звісточок від Хаддада могли чекати місяцями.
  • Не можна не згадати і струс самої Warner Bros. - 2022 року її материнську компанію купила AT&T і утворила конгломерат Warner Bros. Discovery. Як згадує колишній очільник WB Games Montréal Мартін Кер'єр (Martin Carrier), на той момент усередині організації відбувалося безліч політичних подій і здавалося, що фокус злегка змістився з відеоігор. Ситуація стабілізувалася тільки до 2023 року.
  • В одному з інтерв'ю гендиректор ігрового та стримінгового напрямків Warner Bros. Discovery Джей Бі Перрет (JB Perrette) завив, що компанія, як і раніше, оптимістично налаштована щодо відеоігор. Він має намір брати активнішу роль в управлінні підрозділом, поки ведуться пошуки нової людини на роль президента Warner Bros. За оцінками Перрета, вже у 2025 році WB Games повернеться до прибутковості. Однак на те, щоб відновити бажаний рівень доходу, піде два-три роки. Тим часом президент Warner Bros. Девід Заслав (David Zaslav) заявив, що ігровий підрозділ зменшить кількість тайтлів і зосередиться на невеликій кількості франшиз. "Хто б не прийшов на місце Хаддада, йому доведеться вирішувати хмару проблем у цілому сузір'ї ігрових студій", - написав Шрайер.

Обстановка у студіях

Monolith Productions

  • Після Middle-earth: Shadow of War колектив Monolith Productions взявся вигадувати власну франшизу, в якій планувалося поекспериментувати з процедурним оповіданням. Керівництву WB це не сподобалося, і студії запропонували зайнятися тайтлом за однією з наявних франшиз на кшталт "Гри престолів" або коміксів DC.
  • Monolith погодилася і безуспішно тужилася над грою понад три роки - у 2021-му її скасували. Після цього бос Monolith Кевін Стівенс (Kevin Stephens) і більшість керівників заснували нову студію Cliffhanger Games під крилом Electronic Arts.
  • Люди, що залишилися, почали роботу над грою про Диво-жінку, але проєкт все ніяк не набуде хоч якоїсь форми. Якщо вірити причетним до тайтлу співрозмовникам Шраєра, на початку минулого року розробку перезапустили, а керівників змінили. До проєкту планували прикрутити систему Nemesis із Middle-earth: Shadow of Mordor, але пізніше відмовилися на користь більш традиційного підходу. У підсумку до релізу гри все ще кілька років, якщо вона, звісно, взагалі вийде, зауважив Шрайер.
  • На Wonder Woman вже витратили понад 100 мільйонів доларів.

Rocksteady Studios

  • Хаддад вірив, що Suicide Squad: Kill the Justice League від Rocksteady Studios приноситиме мільйони доларів. Однак сама студія відома завдяки одиночним тайтлам і працювали в ній виключно фахівці з таких ігор. Ближче до кінця розробки "Загону" боси Rocksteady Джеймі Вокер (Jamie Walker) і Сефтон Гілл (Sefton Hill) заснували свою студію Hundred Star Games і повели частину колег із собою. Чим закінчилася історія Suicide Squad, ви вже напевно знаєте - низькі оцінки, ганебні продажі та згортання тематичної підтримки трохи менш ніж за рік з моменту релізу.
  • В даний час Rocksteady має намір повернутися до серії ігор про Бетмена і зробити одиночний проект. Однак до її виходу доведеться почекати кілька років.

WB Games Montreal

  • Коли індустрією почали правити ігри на кшталт GTA Online і Destiny, боси WB захотіли собі таку ж дійну корову. У підсумку WB Games Montréal, відповідальній за Batman: Arkham Origins, доручили зробити тайтл із вбудованими покупками та іншими елементами гри-сервісу.
  • Нею стала Gotham Knights, але згадані сервісні частини з неї вирізали на півдорозі. Тайтл зібрав посередні відгуки, та й продався бідно. У Montréal хотіли зробити ще одну ітерацію "Лицарів Готема" - таку собі версію 1.5, в якій би врахували всі недоліки попередниці. Однак керівництво WB обрубало всі ідеї на корені і відправило розробників допомагати іншим колективам.
  • Однак у Montréal здаватися не збиралися. Спершу вони запропонували гру, головним героєм якої мав стати Джон Костянтин. Команда Хаддада задоволено закивала головами, але коли прийшов час виділяти бюджет і визначатися з термінами, керівництво стало ухилятися.
  • За кілька місяців віцепрезидент із виробництва WB Бен Белл (Ben Bell) запропонував обрати більш впізнаваного персонажа на кшталт Джокера або Флеша - у WB Games Montréal зупинилися на останньому. На жаль, у 2023 році вийшов невдалий сольник Флеша з Езрою Міллером (Ezra Miller) і виробництво гри зупинили.
  • За два минулі роки більша частина керівної ланки Montréal покинула студію. Це сталося не тільки через відсутність нових тайтлів, а й через розчарування в босах корпорації.
  • Зараз колектив допомагає іншим студіям, а також готує пітч нового проєкту за "Грою престолів".

Avalanche Software

  • Avalanche Software працює над розширеною версією хітової Hogwarts Legacy та її сиквелом. Шрайер задається питанням, чи зуміють розробники повторити свій успіх або ж попит на таку забаву вже згас.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.