Перейти к содержанию

Новости Висока реіграбельність і вертикальні рівні - ще про Avowed


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Гейм-директор Керрі Патель (Carrie Patel) продовжує посилено ходити на інтерв'ю та розповідати про Avowed. Цього разу розробниця завітала в гості до подкасту Xbox Expansion Pass, де розкрила більше подробиць про гру.

00287.Hn3QWoa.thumb.jpg.ba0d76589b91bd3174b322a1b847f5f9.jpg

Нижче вибрали найцікавіші тези з розмови:

  • Obsidian постаралася вистругати Avowed таким чином, щоб кожен гравець знайшов собі в ній заняття і міг експериментувати. Звична геймплейна петля з дослідження оточення, боїв і розмов має порадувати любителів жанру, оскільки команда доклала багато сил і приділила увагу деталям. Наприклад, на геймерів чекають глибокі та опрацьовані бесіди з усіма компаньйонами. "Ви зможете ближче пізнати своїх товаришів настільки, наскільки, як мені здається, ми в Obsidian ще не досягали в жодній із наших ігор", - похвалилася гейм-директорка.
  • В Avowed геймери можуть перезібрати свій білд у будь-який момент. У проєкті немає системи класів, тому, як заявила Патель, дати користувачам таку опцію - досить чесно. Так вони вільні випробувати здібності до того, як визначаться з білдом. Система поліпшення зброї теж досить гнучка.
  • Фахівці Obsidian готові до того, що гравці вивчатимуть карту в різній послідовності. Квести написані таким чином, щоб легко підлаштовуватися під вільне дослідження. Наприклад, можна відвідати підземелля ще до того, як квестовий NPC туди направить.
"Ми вибудували завдання, персонажів та інші складові світу так, щоб ви, навіть не перебуваючи на сюжетному шляху, однаково дізнавалися щось про оточення, протистояння, занурювалися в Живі землі та отримували уявлення про випробування, що стоять перед вами. І все це за допомогою експлорингу та виконання побічних завдань."
  • Розробники змоделювали більш вертикальні рівні в локаціях, щоб частіше задіяти механіки паркуру. Наприклад, в Avowed є особливо цікаве підземелля, яке практично повністю вертикальне. Тож користувачам доведеться дивитися не тільки на всі боки, а й вгору і вниз.
  • Obsidian забезпечила Avowed високою реіграбельністю. Геймерам необхідно постійно робити вибір, і це стосується не тільки опцій діалогів або завершення квестів, а й безлічі інших параметрів, що залишають, наприклад, білда або порядку дослідження світу. Як розповіла Патель, девелопери неодноразово проходили RPG за останній час і щоразу знаходили щось нове.
  • Avowed запропонує купу рівнів складності, щоб кожен гравець зміг підлаштувати пригоду під себе. Тим, кому хочеться зануритися в історію без зайвих випробувань, підійде сюжетний режим, тоді як любителі хардкору можуть спробувати сили в режимі "Шлях проклятих".
Ембарго на публікацію оглядів спаде 13 лютого. Того ж дня стартує розширений доступ для тих, хто купив Premium-видання Avowed. Повноцінний же реліз відбудеться 18 лютого на ПК (Steam, Microsoft Store, Battle.net) і Xbox Series, включно з Game Pass.
 

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.