Перейти к содержанию

Новости Гарний сеттинг і знайомий геймплей - що пишуть у превью South of Midnight


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Compulsion Games запросила журналістів і блогерів пограти в один із початкових розділів South of Midnight - сюжетної пригоди, в якій фольклорні переплетення формують таку собі сучасну казку. Судячи з відгуків преси, з візуальним стилем у гри все гаразд, а в плані геймплея розробники вирішили перестрахуватися і не пропонують нічого революційного.

south_of_midnight-5.thumb.webp.a85687df467c3d352186b36c9d38fe6e.webp

Нижче найцікавіші тези з матеріалів зарубіжних ЗМІ:

  • Журналісти почали проходження з третього розділу, коли головна героїня Хейзел вже побачила, як її будинок із матір'ю всередині віднесло ураганом. Дівчина кидається навздогін і зустрічає Махалію - примару, яка навчає Гейзел особливих умінь.
    На самому початку глави героїня знаходить величезного сома, який застряг на дереві - це та сама рибина, яку ви могли бачити в попередніх трейлерах. Необхідно обшукати оточення, щоб придумати, як повернути бідолаху назад у воду.
  • Часом доводиться розбиратися з противниками - у South of Midnight їхню роль виконують загадкові істоти, немов виткані з дьогтю. Вони отруюють світ своєю темною енергією і зазвичай з'являються в місцях, де саме полотно всесвіту зіпсоване глибокою скорботою і травмами. Гейзел є "ткачихою" - майстром-чарівником, здатним очищати цю саму енергію. Якщо звичайних ворогів можна просто закликати, з сильнішими супротивниками картина трохи інша. Спершу Хейзел потрібно послабити недругів, після чого з'явиться можливість завдати добивального удару. Щойно всі одержимі істоти будуть ліквідовані, область покриється густою зеленню.
  • Хейзел тільки почала свій шлях, тому прийомів до третього розділу в неї поки що замало. Дівчина вміє здійснювати подвійний стрибок, бігати по стінах і використовувати глайдер, зітканий з енергії. На думку журналіста VGC, керувати Гейзел - одне задоволення, а її подвійним стрибком і плавним ширянням можна подолати досить великі відстані. "Платформінг тут доволі простий, але мені сказали, що з часом ця складова почне набирати обертів", - написав представник Windows Central.
  • Під час бою дівчина може притягувати опонентів до себе і відштовхувати, "станити" їх, а також розмахувати гострими гаками. У Eurogamer вважають, що з часом ритм боїв стає передбачуваним. Навіть наявність найрізноманітніших типів ворогів особливо не покращує ситуацію. "До кінця розділу я зрозуміла, що спускаюся на арену для бійок майже на автоматі", - написала Вікторія Кеннеді (Victoria Kennedy). За словами розробників, у наступних розділах введуть інших ворогів, а також будуть битви з босами.
  • Заклинання Хейзел поліпшуються за допомогою "пушинок", що світяться, - їх видають за битви, а також вони розкидані по ігровому світу. Як зазначила гейм-директорка Жасмін Рой (Jasmin Roy), кожен апгрейд навичок Гейзел має відчуватися як значущий вибір. Любителі обнюхувати кожен куточок локацій зможуть повністю поліпшити древо умінь ближче до кінця пригоди.
  • Пізніше за сюжетом дівчина заведе собі нового друга - ганчіркову ляльку Крутона, яка завдяки своєму невеликому розміру зможе забиратися в недоступні для Гейзел місця на кшталт лисячих нір. Під час бою Крутона можна використовувати для захоплення контролю над одним із привидів.
  • На рівні вистачає і прикладів із використанням фольклору. У якийсь момент головна героїня зустріне юнака на ім'я Ревень, який попросить зібрати в пляшку згустки болю, розкидані по окрузі. До кожного згустку прикріпили по кат-сцені, які розповідають про нелегку долю брата Ревеня, Бенджі - створіння з південних міфів. Деяких репортерів історія Бенджі пробрала до глибини душі. Зібравши всі згустки, Гейзел доведеться дертися гігантським гібридом хлопчика і дерева, який є частиною основної головоломки етапу - звільнення сома.
"Саме такі дрібні деталі на кшталт цікавих шматочків лора і виділятимуть South of Midnight на тлі інших ігор у її жанрі. І, ймовірно, з цієї ж причини Compulsion Games чинить мудріше, відмовившись від ризикованих рішень у геймплеї. Contrast і We Happy Few спробували запропонувати щось свіже в плані візуального стилю, але рішення натягнути інновації й на ігрові механіки виявилося не найвдалішим. <...> Часом геймерам потрібно дати хоч щось знайоме, що стане основою, якщо інші аспекти гри більше ніде не зустрічаються."

Кріс Скаліон ( Chris Scullion) з VGC.

  • Для South of Midnight заготовили купу налаштувань доступності. Наприклад, можна відключити ефект покадрової зйомки під час геймплея (у кат-сценах він залишиться), пропускати секції з погонями, регулювати рівень складності на ходу і так далі.
  • На думку журналістів, якщо South of Midnight і далі пропонуватиме винятково екшен-платформінг, то сеттінгу, сюжету та художнього стилю має бути достатньо, щоб проєкт піднісся над сусідами за жанром. Тайтл похвалили за увагу до деталей і повагу до Глибокого Півдня. "Пейзажі, звуки, музика, візуальна складова - все це виконано на високому рівні", - поділилася журналістка Eurogamer. Навіть якщо у преси закралися якісь сумніви щодо South of Midnight, багато хто все одно бачить у грі потенціал і чекає моменту ознайомитися з фінальною версією.
А чому канадська Compulsion Games взагалі вирішила взятися за сказання американського півдня? Як пояснила арт-директор Вітні Клейтон (Whitney Clayton), коріння деяких співробітників колективу тягнеться з південних областей Америки, і частина розробників навіть якийсь час жила там. На ранніх етапах виробництва команда відвідала південні штати США, щоб зібрати якомога більше матеріалів.

Також працівники Compulsion заглянули на місцеву студію Clyde-Henry Productions, яка займається виробництвом медіа у техніці стоп-моушн. Компанія зробила ролик для South of Midnight, який послужить як вступ.

Реліз South of Midnight запланований на 8 квітня для ПК (SteamMicrosoft Store) і Xbox Series, включаючи Game Pass. Замовлення преміального видання дозволить розпочати грати вже з 3 квітня.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.