Перейти к содержанию

Новости Проходження The Blood of Dawnwalker займе від 30 до 40 годин


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Творчий директор польської студії Rebel Wolves Матеуш Томашкевич (Mateusz Tomaszkiewicz) поспілкувався з журналістами GamesRadar+ і розкрив додаткові деталі The Blood of Dawnwalker.

00362._K3fI0W.thumb.png.0eb94eed77e90cae394b9c90bb663145.png

Нагадаємо, це нова екшен-RPG від третьої особи в сетингу альтернативного східноєвропейського середньовіччя з домішкою темного фентезі, де центральна роль дісталася вампірам. Розробкою гри керують ветерани CD Projekt RED, включно з гейм-директором The Witcher 3: Wild Hunt Конрадом Томашкевичем (Konrad Tomaszkiewicz) і наративним директором того ж третього "Відьмака" Якубом Шамалеком (Jakub Szamalek).

У бесіді з GamesRadar+ Томашкевич торкнувся теми тривалості нової гри. На запитання "чи є The Blood of Dawnwalker АА або ж ААА-продуктом?" розробник відповів, що студія прагне не поступатися якістю The Witcher 3:

"З погляду якості ми, безумовно, орієнтуємося на ААА-ігри, тому що починаємо саме з рівня The Witcher 3. Проте наша гра не настільки масштабна в плані кількості контенту і необхідних для проходження годин - ми невелика студія, це наш перший проєкт, тож ми створюємо гру поменше на 30-40 годин...
Безумно порівнювати щось із такою махиною, як The Witcher 3. Її повне проходження ми розраховували на понад 100 годин, але я думаю, багато людей витрачали в ній і по 200-300 годин. Якщо для вас важливий масштаб, то так, The Blood of Dawnwalker не AAA-гра. Але, чесно кажучи, я не думаю, що тривалість є мірилом, тому що є ігри ААА-класу, як-от Call of Duty, у яких немає довжелезних кампаній на 100+ годин, і навряд чи хтось назве їх АА або інді."

Матеуш Томашкевич

Відносно невелику тривалість розробники прагнуть компенсувати збільшеною концентрацією завдань і нелінійністю геймплея. У цьому плані Томашкевич вважає The Blood of Dawnwalker "наративною пісочницею":
"Наші минулі проєкти були в основному зосереджені на розповіді, на хорошому сюжеті, цікавих персонажах і безлічі відкриттів, а зараз, окрім цього, ми хочемо дати гравцям більше можливостей рольового відігравання.
Вочевидь, це не зовсім безмежні можливості, бо в нас заздалегідь готовий головний герой зі своєю передісторією, метою і так далі. Але в рамках цієї індивідуальності ми дозволимо вам сформувати свого власного героя. Гра дасть вбити купу NPC, і багато хто з них можуть бути справді важливими для сюжету.
Подібні дії можуть не тільки обірвати сюжетні лінії, а й відкрити альтернативні шляхи проходження. І це, звісно, пов'язано з іншими нашими системами геймплею - будучи напіввампіром, головний герой відчуває спрагу крові в нічний час. Якщо її вчасно не вгамувати, то гравці короткочасно втратять контроль над героєм, що в кінцевому підсумку може призвести до загибелі NPC."

Матеуш Томашкевич

The Blood of Dawnwalker створюється для ПК, PlayStation 5 і Xbox Series. Терміни релізу поки невідомі. Повноцінна презентація геймплея відбудеться цього літа.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.