Перейти к содержанию

Новости Якби Шухей Йошида не взявся за інді, йому довелося б піти з PlayStation ще раніше


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Звільнившись від турбот у PlayStation, Шухей Йошида (Shuhei Yoshida) почав роздавати інтерв'ю направо і наліво. Тепер він зайшов у гості до VentureBeat, де розкрив не найприємнішу правду - він міг піти з Sony ще раніше, якби не погодився очолити інді-напрямок 2019 року.

00356.PDfin35.thumb.jpg.8c81194ad1151b22bc4391da45c6f475.jpg

Нагадаємо, Йошида покинув Sony 15 січня 2025-го - через 38 років у компанії. При цьому 31 рік він присвятив ігровому підрозділу. За такий значний термін Йошида побував на кількох керівних посадах, включно з посадою президента SIE Worldwide Studios.

Якщо раніше Шухей лише ділився гіркотою, що йому довелося відмовитися від управління внутрішніми студіями, то тепер зізнався - його не просто попросили, а мало не змусили це зробити.

"Коли Джим Раян запропонував мені зайнятися інді-іграми, вибору було всього два - погодитися або піти з компанії. Але я був упевнений у стані PlayStation та інді-проектів, та й мені дуже хотілося взятися за це. Я знав, що зумію зробити щось важливе заради цілей компанії. Саме тоді я пережив найбільшу для себе зміну, а не зараз, коли пішов із Sony."
Сам Раян вирішив так вчинити через критику Sony з боку інді-спільноти. Компанію звинувачували в тому, що її не турбують незалежні тайтли. Однак зараз таких вигуків на адресу Sony вже не чути. Як похвалився Йошида, деякі інді-розробники жартівливо розповідають, що їхні продукти продаються набагато краще на PlayStation, ніж на будь-якій іншій платформі.

Коли Шухей приступив до роботи на новій посаді, він одразу вирішив, що не хоче створювати для цього окремий підрозділ. Мовляв, вертикалей у компанії й так було предостатньо. Крім того, керівник поставив для себе за мету в підсумку зробити свою позицію непотрібною.

Компанія сама так добре впорається із завданням, що відпаде потреба в комусь на кшталт мене, хто має казати, що інді-напрямок важливий. Думаю, ми зуміли цього домогтися. Але можна ще багато чого зробити, і люди працюють над цим. Потім Джим пішов, а Нісіно і Хермен зайняли нові посади - тоді я був упевнений у стані підтримки незалежних девелоперів і вирішив піти.
Йошида також наголосив, що Джим Раян став останнім лідером PlayStation "першого покоління" - групи людей, які стояли біля заснування SIE. Його відхід став для Шухея сигналом, що настав час поступитися місцем молоді.

Наразі колишній керівник консультує видавців та інді-розробників, включно навіть з тими, з якими він співпрацював у рамках своєї посади в PlayStation. "Допомагати їм - робота мрії для мене", - заявив Йошида і зазначив, що проєкти від незалежних авторів приносять "щось збудливе" в індустрію.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.