Перейти к содержанию

Новости Автори Indiana Jones and the Great Circle виправили безліч помилок і поліпшили ПК-версію


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Студія MachineGames випустила третій великий апдейт для Indiana Jones and the Great Circle. Оновлення видаляє купу багів і розширює технічні можливості ПК-версії.

ss_8221cf729bc6491919a8532679be64f1c67dcdaf.1920x1080.thumb.jpg.db1bf2a535852c3e61d01346f67637cf.jpg

Повний список змін доступний на сайті Bethesda. Нижче лише деякі з правок.

Тільки ПК

  • З'явилася підтримка DLSS 4, включно з технологією мультигенерації кадрів.
  • З'явилася підтримка FSR 3.1 та генерації кадрів.
  • З'явилася підтримка Intel XeSS 1.4.
  • При грі з трасуванням шляху тепер можна включити прорахунок тіней для всіх джерел світла, що значно підвищить якість тіней у приміщеннях.
  • Трасування шляху тепер підтримує відеокарти від  Intel та AMD. Потрібно щонайменше 16 Гб відеопам'яті.

ПК та Xbox Series

Загальне

  • Ремонтні набори тепер можна використовувати не вибираючи зламану зброю чи інструмент.
  • Виправлена помилка, через яку гравці не могли лазити сходами, протискатися в щілини і дертися по ліанах.
  • Усунений баг, який не давав підняти деякі флакони з ліками у Ватикані.
  • Ліквідовано неполадку, через яку гравець тимчасово втрачав можливість бити та блокувати, якщо він підібрав предмет під час збереження.
  • Вирішено проблему, через яку можна було випустити камеру чи запальничку щодо товарів у лавці.
  • Усунений баг, через який після повернення в Гізу постійно тремтіла камера.
  • Виправлено помилку, через яку ворожі солдати, що притулилися до предмета, починали неприродно крутитися, якщо гравець привернув їхню увагу.
  • Доопрацьовано тексти у всіх локалізаціях.

Графіка

  • Видалені проблеми, через які частота оновлення анімації в ряді кат-сцен була непостійною, що призводило до підгальмовування.
  • Ліквідовано помилку, через яку не було видно потоків води під час першого обвалення зіккурата в Сукхотаї.
  • Прибрано можливість заглянути за межі ігрового світу на місці розкопок у Ватикані.

Звук

  • Усунуті баги з повторенням фраз Інді та Джини.
  • Переходи в музиці для стелсу та битв стали більш плавними.
  • Доданий звук для ворогів-важковаговиків, що вириваються із захоплення.
  • Збільшено гучність ворожих кулеметів під час перестрілки у готелі Сухотаї.
  • Виправлені невірні та пропадаючі звуки оточення в Сухотаї та Ватикані.
  • Гучність музики на етапі завантаження тепер залежить від загальної гучності.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.