Перейти к содержанию

Новости ПК-версія Kingdom Come: Deliverance II привела Digital Foundry у захват


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Журналісти і прості гравці в один голос нахвалюють технічний стан Kingdom Come: Deliverance II. До слова, Олександр Вілісов теж не пройшов повз цей момент в огляді. Поколупали сиквел і в Digital Foundry - Алекс Батталія (Alex Battaglia) залишився вкрай задоволений роботою Warhorse Studios.
00374.thumb.webp.03d8a0a7009ac5ee386ce9e212b5775e.webp

Нижче основні тези з відео:

  • За словами Батталії, Kingdom Come: Deliverance II в хорошому сенсі пахне "олдскулом" - часами, коли ігри виходили в доробленому стані та не потребували купи патчів для пострелізного полірування. Ведучий порадів, що вряди-годи може "не рвати на собі волосся і скиглити", а похвалити першокласний проєкт, яким девелопери з Warhorse можуть пишатися.
  • Одна з причин якості другої частини криється в її рушії - під капотом у KCDII знаходиться CryEngine. На цьому рушії робили величезні рівні в перших Far Cry і Crysis, а також на ньому працює і перша частина пригод Індржиха. У продовженні використовується варіант CryEngine з DirectX 12, але на відміну від більшості DX12-тайтлів гра не страждає від заїкань, пригальмовувань та інших неприємних неполадок, властивих сучасним релізам.
  • Найбільше часу в рамках тестів Батталія провів не за надпродуктивним болідом, а за скромнішою системою з процесором Ryzen 5 3600 і відеокартами RTX 4060 або RTX 4070 Super на борту. З такими комплектуючими на середніх налаштуваннях гра видавала стабільні 60 fps, а також не спостерігалося гальм через компіляцію шейдерів. Усе тому, що кешування пайплайнів (PSO) відбувається під час завантажувальних екранів між главами або десь асинхронно на фоні, задіюючи менш завантажені потоки процесора.
  • За приблизно 8 годин гри на Ryzen 5 3600 Батталія зіткнувся лише з двома випадками, коли фреймрейт у KCDII злегка просідав - обидва трапилися в пролозі, але сам експерт не може точно сказати, що послужило причиною для цього. Також ведучий уникнув пригальмовувань при русі та будь-яких проблем, пов'язаних із присутністю великої кількості NPC на локації. Нагадаємо, йдеться про середні налаштування графіки. У цьому разі, наприклад, дистанція промальовування об'єктів не на високому рівні, але при цьому активовано глобальне рейтрейсингове освітлення в реальному часі. Усі базові елементи дизайну на кшталт квестів у багатому відкритому світі та реалістичного розкладу NPC не дуже залежать від потужності ЦП, що нині зустрічається рідко. У тих же Dragon's Dogma II або Avowed на середніх або навіть низьких налаштуваннях все одно спостерігаються проблеми з фреймрейтом у містах.
  • Kingdom Come: Deliverance II має прекрасний вигляд. За непряме освітлення відповідає технологія SVOGI (Sparse Voxel Octree Global Illumination), яка розбиває тривимірну геометрію на простіші вокселі. Як і в тайтлах з апаратним RT, це забезпечує гру реалістичною палітрою кольорів. До того ж друга частина може похвалитися деталізованою рослинністю і природною поведінкою світла.
  • Однак все ж KCDII не позбавлена недоліків. Наприклад, деякі анімації та кат-сцени рендеряться в зниженому fps, віддзеркаленням бракує деталей через кубічні карти і SSR, глобальне освітлення не завжди коректно взаємодіє з дрібними і тонкими об'єктами - часто можна спостерігати ситуацію, коли світло пробивається крізь стіну будинку, а маленькі предмети не вписуються в загальну картину світлотіні. Також гра не підтримує HDR і досить вимоглива до процесора, коли необхідно підвищити якість графіки.
Як зазначив Батталія, ПК-версія Kingdom Come: Deliverance II неідеальна, але вона однаково стала для нього промінчиком світла в ці непрості часи, коли ігри частенько випускають у жалюгідному технічному стані.
"Загалом Kingdom Come: Deliverance II - відполірований реліз, яким Warhorse Studios може пишатися. Вважаю, в майбутньому гру будуть оновлювати і покращувати, враховуючи її успіх. Я був би радий, якби розробники додали більш просунуті налаштування графіки в областях, про які я згадав раніше. Але навіть без цього, як мені здається, більшість геймерів відмінно проведуть час у сиквелі, і він точно заслуговує на рекомендації від DF."

Алекс Батталія

Друга Kingdom Come: Deliverance доступна не тільки лише на ПК, та й на PlayStation 5 з Xbox Series. Тираж сиквела перевищив 2 мільйони копій.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.