Перейти к содержанию

Новости Продюсер Skyrim зізнався, що вручну правив у ній баланс за кілька тижнів до релізу


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Колишній продюсер Bethesda Джефф Гардінер (Jeff Gardiner) вдався до ностальгії в розмові з PC Gamer і трохи розповів про часи, коли він працював над The Elder Scrolls V: Skyrim. За його словами, через конфлікт із дизайнерами йому довелося ручками змінювати баланс гри за лічені тижні до запуску.

00380.DtzPga7.thumb.jpeg.0bdf6d9be1958d4ddf816b1dcc81912d.jpeg

Як пояснив фахівець, його підлеглі спиралися лише на результати симуляції, але цього, на думку Гардінера, було недостатньо.
"Я говорив їм, що поведінка гравців відрізняється від ботів - вони можуть, наприклад, відступати і проводити подвійні атаки. Дизайнери ж проводили ШІ-тести, в яких персонаж під управлінням комп'ютера бився з монстром. Якщо в симуляції ШІ-бовванчик брав гору частіше, ніж у 50 % випадків, то баланс вважали правильним."
Під час тестів персонаж під управлінням ШІ просто атакував, але живі люди можуть обрати іншу тактику. У такому разі Skyrim відчувалася б збалансованою тільки для тих користувачів, які ігнорують більшу частину ігрових механік. Як згадує Гардінер, подібне вже відбувалося в The Elder Scrolls IV: Oblivion.
"У нас була така сама проблема з кланфірами в Oblivion, які вводили персонажа в стан оглушення, що дуже дратувало гравців. Але ШІ, коли його оглушали, поводився зовсім не так, як живі люди. Тому у випадку зі Skyrim мені довелося самому проходити гру за різні архетипи героя, після чого я вносив правки в істот, зброю та інше. На все це в мене пішла пара тижнів незадовго до релізу, і тоді я подумав: "Ну, сподіваюся, все буде нормально"."
За свою кар'єру Гардінер встиг набити руку в дизайні, оскільки сам працював на цій посаді, тому міг самостійно колупатися в балансі. З дизайнерами він вибудував довірчі відносини, тому вирішив, що цілком може дозволити собі таку вільність. Хоча не всі його колеги виявляють таку ж прискіпливість у роботі.
"Є безліч продюсерів, які не вносять правки власноруч, та й багатьом із них не варто було б таким займатися. Не хочу кидати каміння в город моїх колег-продюсерів. Я був в унікальному становищі, оскільки у мене багаторічний досвід у творчій роботі, а також на більш високому рівні, коли доводилося нести відповідальність за свої рішення."
Наразі Bethesda працює над The Elder Scrolls VI, яку анонсувала ще 2018 року. Якщо вірити пліткам, шосту частину разом із ремейком Oblivion повноцінно представлять у липні.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.