Перейти к содержанию

Новости "Сімейна" культура, мікротранзакції та Split Fiction - всередині Hazelight


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Hazelight Studios, яка створила титуловану It Takes Two, перебуває на завершальній стадії розробки своєї новенької Split Fiction. На цьому тлі Алекс Дональдсон (Alex Donaldson) з VG247 з'ясував, що робить колектив Юсефа Фареса (Josef Fares) особливим.

00406.KNHluW_.thumb.jpg.89ff36303f6e830549a8182bcf26de8b.jpg

Розташована в Стокгольмі студія, незважаючи на свій успіх, зберігає скромний офіс і дуже доброзичливу, а подекуди і «сімейну», атмосферу всередині, що відображає девіз Фареса: «We f**ks**t up without f**king up» (руйнуємо перепони, не припускаючись помилок).

"У нас, як і раніше, дуже доброзичлива сімейна атмосфера <...> Знаєте, хтось запитав мене днями: "Як це - ходити на роботу", - так ось, це круто <...> Люди веселяться, сміються і підкидають ідеї <...> Ми робимо багато божевільних речей, але не забуваємо про роботу."

Юсеф Фарес

Чим виділяється Split Fiction

Дональдсон і Фарес розмовляли про студію та завершальний етап роботи над Split Fiction. Проєкт, мовляв, розвиває формат кооперативних пригод Hazelight і використовує сміливий підхід до різноманітності геймплея. На геймерів чекають стрибки між науково-фантастичним і фентезійним сеттингами з абсолютно різними механіками на кожному рівні.

Фарес розмірковує про це в контексті кінематографа: якщо є величезна, дуже витратна сцена, то чому б не використати її повторно? А тому що вона буде вже не такою крутою, вважає голова студії. Дональдсон одразу згадав про "Матрицю", яка використовувала те саме сповільнення часу лише двічі.

Фарес називає "найскладнішим" баланс ідей: їх багато, але кожну потрібно обміркувати, відкинути, а якщо вона додається, то важливо домогтися гарного опрацювання і відполірованості: "Прототипи створюються досить швидко, але довести їх до рівня, коли вони будуть приємними на дотик, - це найскладніше".

На думку журналіста VG247, Split Fiction має стати однією з найпрекрасніших ігор року. Але на ній Фарес не зупиниться — він уже має ідею для наступної гри.

Штат, мікротранзакції та індустрія

З моменту релізу It Takes Two штат студії зріс із 60 до майже 90 осіб, але Фарес не планує розширюватися далі. Він має намір зберегти нинішній розмір і творчий підхід Hazelight, відкидаючи, зокрема, мікротранзакції та моделі ігор-сервісів:
"Це червона лінія. У Hazelight не буде жодних мікротранзакцій, нічого - цього не буде в наших іграх. Типу, ігри-сервіси... це просто не моє."

Юсеф Фарес

Його філософія поширюється і на ігрову індустрію загалом:

"Я сподіваюся, люди просто зосередяться на створенні чудових ігор <...> Звісно, коли гра стає хітом, вона приносить багато грошей - але ігрова індустрія не повинна бути тільки про гроші."

Юсеф Фарес

Split Fiction побачить світ 5 березня на ПК (Steam, EGS, EA app), PlayStation 5 і Xbox Series. Заявлено крос-плей. Для гри з другом не знадобляться дві копії тайтла - передбачена система безкоштовного запрошення.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.