Перейти к содержанию

Новости Розбита команда і бездарне керівництво - Шрайєр про причини закриття Monolith


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
У гості до подкасту на каналі Kinda Funny Games завітав Джейсон Шрайер (Jason Schreier) з Bloomberg. Головною темою обговорення став струс в ігровому підрозділі Warner Bros. Discovery, внаслідок якого закрили одразу три студії: Player First Games, WB Games San Diego та Monolith Productions. Журналіст зосередив свою розповідь на останній, а ми вибрали основні тези.

suicide_squad_kill_the_justice_league-4.thumb.webp.7eb78a6bebcb49fcf1b2fddc7452d806.webp

За словами Шраєра, всю провину за те, що сталося, не можна повністю звалити на главу Warner Bros. Discovery Девіда Заслава (David Zaslav). Коли він обійняв свою поточну посаду, Monolith Productions уже 4,5 роки нічого не випускала і розгубила всіх керівників.

Щоб зрозуміти повну картину, доведеться відмотати 10 років, протягом яких у WB Games ухвалювали хибні рішення і не могли сформувати чітке бачення. У підсумку президент WB Games Девід Хаддад (David Haddad), який керманич підрозділу з 2015-го і заварив усю кашу, скоро покине компанію. Більше деталей про бездарне керівництво Хаддада можна почитати в ще одному матеріалі Шраєра.

Казка про втрачений час

  • Після проривної в багатьох сенсах Middle-earth: Shadow of Mordor і вже не такою успішною Middle-earth: Shadow of War в Monolith не стали братися за ще одну гру за "Володарем перснів". Замість цього колектив розпочав розробку проєкту за новою інтелектуальною власністю. У тайтлі з кодовою назвою Legacy команда планувала поекспериментувати з процедурною оповіддю. У Monolith були дуже задоволені результатами і хотіли продовжувати.
  • Тим часом керівники Warner Bros. не зацікавлені в нових IP. Як пояснив Шрайер, вони хочуть, щоб усі їхні студії працювали над тайтлами за великими франшизами на кшталт "Гаррі Поттера" і "Гри престолів". У Monolith намагалися прив'язати якусь серію до напрацювань Legacy, але нічого не вийшло.
  • На гру витратили приблизно 3 роки, і значну частину часу Warner Bros. тримала Monolith у підвішеному стані. Замість того, щоб одразу скасувати Legacy, боси говорили, який усе має чудовий вигляд і смітили іншими приємними словами. Але протягом багатьох місяців жодних розумних рішень не ухвалювали.
  • Навесні 2021-го "ворнери" нарешті прикривають Legacy, після чого все керівництво Monolith Productions встає і йде. Причому йдеться не про управлінців, а про ключових фахівців на кшталт художнього директора або керівника з продакшену. Частина з них пізніше збере нову студію Cliffhanger Games під заступництвом Electronic Arts. Наразі команда готує гру про Чорну Пантеру.

Розробка Wonder Woman

  • Ближче до середини 2021-го Monolith доручили розробку гри про Диво-жінку. Шрайер не знає, кому саме у Warner Bros. належить це рішення, але в Monolith усім стало зрозуміло, що нову інтелектуальну власність боси компанії не пропустять.
  • Анонс Wonder Woman відбувся приблизно за півроку від початку розроблення - у грудні 2021-го. На той момент проєкт нічого з себе не представляв. Як повідомив Шрайер, однією з причин такого раннього анонсу могла стати необхідність хоч якось нагадати про себе - на той момент Monolith нічого не випускала вже 4 роки.
  • Важливо згадати і про керівників, які залишили студію. Паралельно з розробкою нового проєкту Monolith довелося похапцем шукати заміну ключовим фахівцям, а також частині інших девелоперів, які пішли слідом за ними. Тому ранній анонс можна в тому числі вважати спробою залучити робочу силу в команду. Якби Wonder Woman не представили, гру могли скасувати ще раніше, вважає журналіст.

Привіт із 2021-го.

"У будь-якому разі, на одне тільки відновлення студії в такому масштабі може піти кілька років. Але намагатися провернути це, попутно займаючись створенням гри, - це щось зі сфери неможливого. Це безумство якесь! І їм довелося це зробити, ситуація була критична."

Джейсон Шрайер

  • У технічному плані у "Диво-жінки" теж були проблеми. Наприклад, у Monolith велися бурхливі обговорення з приводу рушія - чи залишиться команда на власному LithTech або ж перейде на Unreal Engine. У підсумку зупинилися на своєму рушії, але кадрові втрати зробили розробку на ньому набагато важчою - у команді стало менше інженерів із досвідом роботи на LithTech.
  • Далі легше не стало. У 2023 році виробництво перезапустили, а керівників змінили. Тоді ж відмовилися від використання системи Nemesis. За початковим задумом з її допомогою Чудо-жінка мала залучати на свій бік союзників. Після перезапуску Wonder Woman стала набагато ближчою до традиційних пригодницьких екшенів у дусі God of War. У неї не планували вплітати елементи ігор-сервісів.

Закриття студії

  • Перезапуск трапився надто пізно, вважає Шрайер. 2024 рік став для Warner Bros. одним із найгірших в історії. Гучний провал Suicide Squad: Kill the Justice League обернувся для компанії збитками на 200 мільйонів доларів, MultiVersus і Harry Potter: Quidditch Champions теж не злетіли - ще мінус 100 мільйонів доларів.
  • Для Monolith рішення про закриття стало повним шоком - ніхто з команди не очікував, що у когось підніметься рука на студію з таким ім'ям і спадщиною. Але, як пояснив Шрайер, іншого шляху бути не могло. Monolith давно нічого не випускала, а починати з нуля вже третій проект поспіль - недозволена розкіш. Податися до лав студій підтримки теж не варіант, оскільки є WB Games Montréal.
  • Чому у Warner Bros. просто не продали Monolith? "Ніхто не хоче купувати дорогу студію в умовному Сіетлі та виплачувати високі зарплати. До того ж, доведеться починати новий проєкт з нуля або ж платити відрахування за використання ліцензії на Диво-жінку. Уся ця математика не має жодного сенсу!"- повідав Шрайер.
  • Тепер Warner Bros. зосередиться тільки на найбільших своїх франшизах. Серед них "Гаррі Поттер", "Гра престолів", Mortal Kombat і DC. Але під DC, як підкреслив журналіст, розуміється саме Бетмен.
Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.