Перейти к содержанию

Новости Шрайер: сиквел Hogwarts Legacy не буде грою-сервісом


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Останні події в ігровому підрозділі Warner Bros. Discovery напевно викликають тривогу в спільноті, та й в індустрії загалом. Чи загрожує закриття іншим студіям корпорації і чи не торкнулася сервісна зараза поточних проєктів Warner Bros. Games? Джейсон Шрайер (Jason Schreier) прокоментував ці запитання в рамках подкасту Kinda Funny Gamescast.

00407.aXi3B7M.thumb.jpg.7ab94803ba38c75509e7b33531fcc168.jpg

Як поділився журналіст, нині геймери вже не відчувають такого дикого голоду за іграми про "Гаррі Поттера", тому сиквел Hogwarts Legacy навряд чи досягне таких самих висот, як перша частина. Шрайер уточнив, що продовження "Спадщини" не стане грою-сервісом. Новий "Бетмен" від Rocksteady, до речі, теж.

До слова про слона в кімнаті. Якщо вірити журналісту, термін "ігри-сервіси" часто використовують у фінансових звітах WB Games заради інвесторів. Мовляв, насправді підрозділ не робить основний акцент на цьому напрямку. Висловлювання справедливе принаймні для поточних проєктів. Крім того, Warner Bros. навалюється і на мобільний геймінг.

За словами Шраєра, студіям на кшталт Rocksteady і WB Games Montréal, що залишилися під крилом Warner Bros., поки що не загрожує закриття: "Велике скорочення вже сталося. Не можу уявити ситуацію, щоб подібне повторилося наступного року". Warner Bros. дасть командам хоча б кілька років, щоб оцінити прогрес у їхніх поточних проєктах і потиснути плоди оновленої стратегії.

Журналіст також зробив акцент на тому, що місце звільненого президента Warner Bros. Games Девіда Хаддада (David Haddad) тимчасово займе гендиректор ігрового та стрімінгового напрямків Warner Bros. Discovery Джей Бі Перрет (JB Perrette). Цю кадрову перестановку Шраєр бачить як "маленький промінь надії" для ігрового напрямку компанії. Керівництвом Хаддада були незадоволені мало не всі студії у складі WB Games, а про Перрета гість подкасту чув багато хорошого.

"Як на мене, WB Games чекає досить непогане майбутнє. Але знадобиться кілька років, щоб компанія дісталася туди. <...> Зверніть увагу, після грандіозного успіху Hogwarts Legacy Девід Заслав зрозумів, що за такими іграми майбутнє. Мені здається, тепер вони зацікавлені вливати гроші в подібні проєкти. Вони розглядають ігри як напрямок, за рахунок якого можна зростати. Для цього вони і вирішили зосередитися на великих франшизах, що я вважаю правильним кроком."

Джейсон Шрайер

Нагадаємо, основна частина подкасту присвячена пригодам Monolith Productions аж до її закриття і скасування гри про Диво-жінку.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.