Перейти к содержанию

Новости 14 днів зйомок, створення Баука та складний вибір – закулісся трейлера The Witcher IV


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
CD Projekt RED випустила відео про процес створення трейлера The Witcher IV. Показаний на The Game Awards 2024 ролик тривав лише 6 хвилин, але зйомки із захопленням рухів тривали 14 днів. Ще 3 дні знадобилися на реальні зйомки з метою зрозуміти, як поводиться камера.

00063.Y4eBGnK.thumb.png.e4ebcae70e2d5b7d45c2e1eaf5e2c080.png

"Ми хотіли показати історію, нібито зняту на справжню камеру, а не на камеру ігрового рушія <...> У трейлері, коли Цирі входить у туман, вона розгублена і не знає, куди дивитися. Рухи камери стають різкішими, підкреслюючи її розгубленість <...> Але коли на екрані з'являється магія, камера перемикається з ручної на штучну, і це сильно змінює настрій. Далі працюють операторські інструменти рушія <...> Ручна камера тут не використовується, тільки штучна. Ми дуже хотіли, щоб трейлер відчувався як справжній фільм."

Режисер трейлера Каєтан Капущинський (Kajetan Kapuściński)

Трейлер присвячений Цирі та її труднощам у ролі відьмака, задаючи тон наступному розділу фентезійної серії. Наративному директору Філіпу Веберу (Philipp Weber) найбільше подобається початок - коли паралельно показано і підготовку Міоні за місцевими звичаями, і відьмацькі приготування Цирі.
"У кадрах з Міоні використовується тепла, приємна оку колірна палітра. Сцена з Цирі ж більш холодна і похмура. Ми хотіли створити атмосферу загадковості, щоб задати потрібний настрій і додати контрасту: все-таки в кожного персонажа своя унікальна історія."

Філіп Вебер

Одним із найцікавіших моментів для розробників став процес анімації Баука - монстра, у якому змішалися риси гобліна, змії, ягуара, скорпіона та динозавра, якщо вірити анімаційному директору Мацею П'єтрасу (Maciej Pietras). Щоб втілити в життя істоту, чотири людини працювали разом, використовуючи великий реквізит для імітації її рухів.

У ролику також порушується тема майбутньої гри, Вебер пояснює: трейлер - це не просто прев'ю, а відображення тих складних рішень, з якими гравці зіткнуться в The Witcher IV.

"Цей трейлер - адаптація історії, яку ми плануємо розповісти в грі. У цьому світі ніщо не ділитиметься на чорне і біле. Вам доведеться оцінювати ситуації та приймати непрості рішення. Наприклад, що має статися після подій, які показані в ролику. Складний вибір."

Філіп Вебер

Коли і на яких платформах ми побачимо The Witcher IV невідомо, але раніше гейм-директор Себастьян Калемба (Sebastian Kalemba) зазначав, мовляв, CDPR хоче підтримувати ПК, PlayStation і Xbox.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.