Перейти к содержанию

Новости До 14 годин на Split Fiction і 23 млн копій It Takes Two - інтерв'ю з Юсефом Фаресом


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Напередодні релізу Split Fiction у гості до каналу MinnMax завітав бос Hazelight Studios Юсеф Фарес (Josef Fares). Керівника засипали більш ніж сотнею запитань, на які він досить бадьоро відповідав. Наприклад, він розповів, на що пустив зароблені з It Takes Two кошти і згадав її екранізацію.

00435.i1YHay2.thumb.jpg.6afd27609026a0e3ec4aec67261af407.jpg

Про Split Fiction

  • На проходження Split Fiction піде приблизно 12-14 годин. Масштаб схожий з It Takes Two.
  • На рівнях із науковою-фантастикою гак-кішка доступна завжди завжди - це одна з основних механік. Для фентезі-голів приготували механіку перетворення, однак зустрічається вона лише на певному етапі.
  • Найчастіше команді доводилося переписувати кінцівку історії. Фарес обіцяє, що там геймерів чекає щось раніше небачене в іграх.
  • Split Fiction виходить після Monster Hunter Wilds, яка вже привернула до себе величезну кількість геймерів. На запитання, як студія має намір перетягувати увагу на свій проєкт, Фарес відповів: "Ви будете грати за щось, особливо ближче до кінця, чого раніше ви у відеоіграх не бачили".
  • Питання про реліз Split Fiction на Nintendo Switch 2 керівник залишив без відповіді. Але він незадоволено заявив, "що мало не проговорився". Схоже, проєкт все ж загляне на нову консоль "Великий N".

Про It Takes Two та інше

  • За словами журналіста, багато гравців скаржилися на доктора Хакіма з It Takes Two - ексцентричного "сімейного психолога" у формі книги. На думку Фареса, Хакім - класний персонаж, якого просто не так зрозуміли. Мовляв, якщо придивитися краще, це дуже приємний герой.
  • Загальний відсоток завершення гри трохи більше 50 %, що трохи засмучує керівника. Переважна частина геймерів відвалюється після рівня на дереві.
  • Тираж It Takes Two  – понад 23 мільйони копій. Половина продажів припала на геймерів із Китаю.
  • Зароблені на It Takes Two чималі гроші пустили на кілька цілей: виробництво Split Fiction, бонуси для команди та інше. Бюджет прийдешньої новинки майже вдвічі перевищує бюджет It Takes Two.
  • Коли Фарес виходить на сцену The Game Awards, деякі продюсери починають хвилюватися, зізнався бос Hazelight. Нагадаємо, саме з його вуст зірвалося палке "В попку "Оскари"!" під час TGA 2017. "Телесуфлер для мене завжди порожній і мені це подобається. Не люблю планувати", - заявив Фарес.
  • Hazelight збереже свою незалежність і ніколи не вийде на фондовий ринок, голосно прокричав Фарес.
  • Ведучий згадав про анонсовану 2022 року екранізацію It Takes Two, але його співрозмовникові майже нічого про неї сказати: "У Голлівуді багато базікають, але роблять мало. Я не знаю, чи загинула [адаптація]. Та й мені вже плювати, якщо чесно".

Split Fiction побачить світ 6 березня на ПК (Steam, EGS, EA app), PlayStation 5 і Xbox Series. До адвенчури прикрутили крос-плей. Як і в інших тайтлах Hazelight, для гри з другом знадобиться лише одна копія проекту.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.