Перейти к содержанию

Новости Безліч відомостей про прокачування, екіпірування та кастомізацію в Assassin's Creed Shadows


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Реліз Assassin's Creed Shadows дедалі ближче, а розповіді Ubisoft про гру дедалі довші та докладніші. Цього разу команда заглибилася в систему прогресу. За словами помічника гейм-директора, через наявність відразу двох протагоністів фахівцям довелося переглянути підхід до прокачування. Також у матеріалі торкнулися інших складових "Тіней" на кшталт кастомізації.

00461.2NceirN.thumb.png.44935ec92383da57d08e8d7bd27ddbe0.png

Система майстерності

  • У Наое і Ясуке є кілька дерев майстерності, причому у кожного персонажа вони свої. Дерева зав'язані на унікальній зброї героїв і їхніх архетипах: самурай для Ясуке, а для Наое - сінобі та асасин.
  • Вкладаючи очки майстерності в древа володіння зброєю, можна вивчити нові комбо-удари, підвищити ефективність зброї і відкрити смертоносні вміння.
    Щодо дерев, пов'язаних з архетипами, Ясуке покращує свої навички самурая: щоб бути гнучкішим у бою, важливо, наприклад, уміти швидко змінювати зброю посеред бою. Тим часом для Наое акцент на гілках асасина і сінобі допоможе їй у стелсі та вбивстві ворогів.
  • Щоб заробити очки майстерності, необхідно прокачувати рівень героя. Зробити це можна через виконання завдань, участь у сторонніх активностях тощо. Крім того, очки майстерності видають за перемогу над унікальними супротивниками і під час ліквідації цілей.
  • Скинути та перерозподілити очки майстерності вийде будь-якої миті.
  • Так як Наое і Ясуке рухаються по грі разом, їх розвиток відбувається синхронно - кожен рівень, очки досвіду, майстерності та знань нараховуватимуться одразу обом.

Здібності

  • Здібності можна знайти в кожному з древніх навичок. У кожної зброї є два слоти під активні вміння - у них можна розмістити розблоковані здібності. Зазвичай кожну здатність для зброї дозволено апгрейдити кілька разів, щоб завдавати більше шкоди і не тільки. Наприклад, Наое може навчитися метати танто, щоб потім кидатися в атаку та ефективніше бити прихованим клинком.
  • Щоб відкрити найбільш просунуті здібності та вміння, доведеться виконати особливі умови. Наприклад, для отримання останнього поліпшення асасина доведеться здолати загадкову групу сінобі.

Система знань

  • Деякі вміння не вдасться розблокувати відразу - для цього потрібно підвищити рівень знань. У Shadows знання відображають ментальну готовність, мовляв, чи вистачає персонажу життєвого досвіду і душевних сил на ту чи іншу навичку.
  • Набиратися знань можна в мирних заняттях. Серед них пошук втрачених сторінок у храмах, молитви біля святилищ, медитації кудзі-кірі для Наое і вивчення нових кат за Ясуке. Таким чином вийде збалансувати розвиток духовних і фізичних навичок персонажів.
  • Щоб отримати можливість відкрити всі навички, необхідно довести рівень знань до шостого. Але на цьому розвиток не зупиниться - Наое і Ясуке почнуть рухатися новим древом знань з купою пасивних умінь.

Екіпірування та характеристики

  • Герої зможуть носити із собою до двох видів зброї, включно з далекобійною для Ясуке. Щодо спорядження, є слоти під головний убір, броню й амулет (або талісман). У кожного предмета є рівень, якість і "стати", які впливають на підсумкові характеристики персонажа. Також вдасться кастомізувати коня і підібрати симпатичніше сідло. Але ці зміни не позначаться на характеристиках героїв.
  • Від характеристик протагоністів залежить те, наскільки складно або легко їм буде розібратися з недругами. У кожного ворога є смужка здоров'я, яка може складатися з декількох сегментів, - кількість цих сегментів вказує на обсяг шкоди, необхідної для вбивства опонента.
  • Уже з початку гри в розпорядженні гравця буде прихований клинок, який прибирає два сегменти здоров'я. Тож якщо у противника їх буде більше, вони переживуть спробу нападу і вступлять у бій. Розпізнати живучих ворогів допоможуть колірні індикатори:
    • білий - гарантоване вбивство,
    • жовтий - поранення,
    • червоний - спроба вбивства обернеться провалом.
  • За бажанням у налаштуваннях можна активувати вбивство з одного удару.
  • Щоб у недругів частіше одразу наставав летальний результат, важливо приділяти час прокачуванню, носити екіпірування, яке дає більше бонусів, або самостійно наділяти предмети особливими властивостями в кузні. Деякі бонуси активуються в певних ситуаціях, наприклад, зброя б'є сильніше вночі або під час нападу з повітря.
  • В  Assassin's Creed Shadows п'ять рівнів якості предметів: звичайні, незвичайні, рідкісні, епічні та легендарні. Один від одного вони відрізняються «статами» та кількістю перків.
  • Перки допоможуть модифікувати, поліпшити або спеціалізувати частину спорядження. Деякі з них навіть змінюють геймплейні механіки. У грі можна знайти "сотні перків". Нові видають за вбивство цілей, але також перки можна знайти в скринях, отримати через кузню в притулку або просто купити в торговців. Крім того, перки відкриваються під час виконання досягнень у грі, наприклад, необхідно здійснити певну кількість убивств у повітрі.
  • Деякі комбінації екіпіровки, зброї та перків дадуть змогу створювати незвичайні білди. Наприклад, Наое зуміє збивати з ніг ворогів підкатом, перестрибувати через них під час спринту і сильніше бити лежачих. У Ясуке ж буде можливість стати майстром лука і стріл у легендарному сеті стрілка.
  • Щоб розуміти, які предмети підходять Наое, а які Ясуке, передбачені спеціальні іконки.
  • Деякі зброї можуть накладати ефекти статусу. Усього їх чотири: кровотеча, отруєння, оглушення та нокаут.
  • У "Тінях" є трансмогрифікація, щоб зберегти високі характеристики, але не уславитися "модною катастрофою". Функція буде розблокована при будівництві кузні в притулку. Трансмог у Shadows став ще гнучкішим. Вийде не тільки змінювати зовнішній вигляд зброї, а й запозичувати елементи дизайну лише частково. Наприклад, переносити одну рукоятку катани на іншу, ставити гарду від третьої "гармати" і так далі.
  • Торгівля теж стане невід'ємною частиною геймплея. У поселеннях у купців свої крамниці, але також можна наштовхнутися на мандрівних торговців у дорозі. У Shadows кілька видів комерсантів, кожен з яких пропонує свої товари, - хтось торгує спорядженням, інші спеціалізуються на ресурсах або "косметиці". Крім того, на прилавках можна знайти унікальні предмети, які більше в грі ніде не трапляються. Купці також готові придбати надлишки ресурсів, невикористовувані предмети і цінності.
Assassin's Creed Shadows вийде 20 березня на ПК (Steam, Epic Games Store, Ubisoft Store), PlayStation 5 і Xbox Series. Ембарго на публікацію оглядів спаде 18 березня. Деякі користувачі вже отримали доступ до "Тіней" - остерігайтеся спойлерів у Мережі!
Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.