Перейти к содержанию

Новости Студія розробників провальної Mighty No. 9 офіційно розформована


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
У 2010 році колишній художник і продюсер Capcom Кейдзі Інафуне (Keiji Inafune) заснував студію Comcept Inc. в Осаці та запустив збір коштів на Kickstarter для розроблення власного "духовного спадкоємця Mega Man" під назвою Mighty No. 9. Шість років потому тайтл побачив світ і з тріском провалився, не задовольнивши ні шанувальників Mega Man, ні нових гравців.

ss_4ac41992dab42acaf83a66f9948ce599649ccdd0.1920x1080.thumb.jpg.22c26e566b050dc89632807e5edaf20c.jpg

Щоб уникнути банкрутства в 2017 році, студія увійшла до складу японської компанії Level-5 і змінила назву на  Level-5 Comcept. З того часу розробники доклали руку до ряду невеликих ігор. Останнім часом вони займалися виробництвом Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time – фентезійною JRPG з елементами симулятора життя на кшталт Animal Crossing, реліз якої намічено на 21 травня.

Як виявилося, сам Інафуне покинув студію ще в середині минулого року, після чого компанії довелося "переосмислити і реструктурувати" розробку нової гри. Зараз, за кілька місяців до релізу, Level-5 оголосила про повне поглинання офісу колишньої Comcept Inc. Про поточний стан останньої гри студії повідав особисто генеральний директор Level-5 Акіхіро Хіно (Akihiro Hino):

"У середині 2024 року Fantasy Life зіткнулася з несподіваною проблемою. На той час продюсер Кейдзі Інафуне покинув компанію, і нам довелося переглянути та реструктурувати проєкт. Тоді наші тестувальники поставили грі низькі оцінки. Це ясно дало зрозуміти, що необхідні серйозні зміни. У відповідь на це я вирішив узяти на себе роль продюсера і перевести основну команду розробників з Осаки в нашу штаб-квартиру. Хоча команда з Осаки була віддана справі від самого початку, проєкт перетворився на колективну роботу всієї нашої компанії - ми змогли значно підвищити якість разом із розробниками з Фукуоки, Токіо та інших міст. Ця реструктуризація дала нам змогу розширити команду та створити середовище, у якому ми могли зосередитися на повноцінному доопрацюванні проєкту.
З цього моменту ми повністю оновили гру - додали дослідження відкритого світу та додаткові дії на кшталт паркуру, змінили структуру системи прокачування, покращили основну механіку та доопрацювали сценарій, аби зробити його ще більш емоційним. Завдяки міцному фундаменту ці доповнення тільки посилили те, що і так було в грі чудовим. Покращення отримали високу оцінку і від наших внутрішніх тестувальників. Після довгого шляху розробки Fantasy Life i нарешті наближається до релізу. Наші офіси об'єдналися, щоб підняти якість на вищий рівень, і це стало потужним нагадуванням про справжню радість від створення масштабної відеогри. День, коли ми зможемо подарувати вам усім незабутні враження від Fantasy Life, уже майже настав, тож, будьте готові до нього!"

Акіхіро Хіно

Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time стартує на ПК (Steam), PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series і Nintendo Switch. Що стосується самого Інафуне, то його нове місце роботи поки невідоме.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.