Перейти к содержанию

Новости Ніколя Дусе: Astro Bot Rescue Mission для PS VR була прибутковою - девелопери цього не очікували


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
На каналі Академії інтерактивних мистецтв і наук опублікували запис бесіди між гейм-директором Astro Bot Ніколя Дусе (Nicolas Doucet) і колишнім керівником інді-напрямку в PlayStation Шухеєм Йошидою (Shuhei Yoshida). Інтерв'ю відзняли ще перед лютневою церемонією D.I.C.E. Awards.

00493.iEqjV3f.thumb.jpeg.e8acf3a557927aaf3ae1195b94961298.jpeg

Вибрали найцікавіше з розмови:

Про кар'єру Ніколя Дусі

  • Шлях Дусе в індустрії почався з Eidos Interactive, куди його взяли на посаду тестувальника локалізацій. Після цього молодий фахівець поскакав по інших посадах у геймдеві й так і не повернувся до навчання в університеті. Дусе встиг попрацювати в Electronic Arts, Bullfrog Productions і LEGO, до того як потрапити в PlayStation. На його думку, QA-відділи - це один із найкращих способів потрапити в індустрію.
  • У 2010 році він попросив переведення до Японії. Йошида зі сміхом зазначив, що якимось чином Дусе обігнув одразу кілька керівників і зв'язався безпосередньо з Шухеєм. За словами Ніколя, він з дитинства мріяв потрапити до Японії, а з Йошидою легко порозумітися, тому розробник і вирішив написати одразу йому. Лише через чотири години Ніколя вже отримав позитивну відповідь. У підсумку Дусе живе і працює в Японії вже 14 років.
"Часом усе життя може змінитися від одного-єдиного електронного листа. Я був радий [схвалити переклад], тому що знав тебе, знав, чим ти займаєшся, і вирішив, що ти можеш принести з собою свіжі ідеї та іншу перспективу для команди з Японії."

Шухей Йошида

  • У Japan Studio Дусе зіткнувся з мовним бар'єром, тому для нього підібрали посаду радника. Він підказував, як краще спроєктувати гру для західної аудиторії. Пізніше він допомагав придумувати нові способи взаємодії з камерою для PS4 і особливостями її контролера DualShock. У підсумку світ побачила The Playroom. Усі пов'язані з нею напрацювання стали в пригоді для PlayStation VR - для шолома випустили Astro Bot Rescue Mission. Пізніше Дусе приєднався до нової студії під крилом PlayStation - Team Asobi.

Про ігри про Астро

  • За словами Дусе, команда робила Astro Bot Rescue Mission без будь-яких очікувань. Головна мета полягала в тому, щоб продемонструвати можливості віртуальної реальності. Але в підсумку Rescue Mission навіть виявилася прибутковою і заробила кілька нагород.
  • В Astro's Playroom, яка вийшла одночасно з PS5, зосередилися на тактильній віддачі новенького на той момент DualSense. Дусе уточнив, що ніхто не змушував розробників відмовлятися від VR-складової в грі, але це рішення ухвалили, щоб максимально розширити аудиторію тайтла.
  • Як зізнався Ніколя, розробники не стали реалізовувати всі задумки в Astro's Playroom, щоб залишити що-небудь для наступної гри. Нею стала обласкана критиками Astro Bot.
  • Коли робота над Astro Bot тільки почалася, штат Team Asobi налічував лише 30 осіб, але ближче до кінця виробництва студія розросла до 65 розробників. На створення Astro Bot пішло близько 3,5 років.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.