Перейти к содержанию

Новости Sony почала експериментувати з АІ-версіями своїх персонажів


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Напрацювання на базі штучного інтелекту все глибше пускають своє коріння в ігрову індустрію. Ось і Sony тестує як мінімум одну ШІ-версію свого персонажа.

00556.6BeiAR6.thumb.jpeg.e2b5cbf4fc7671953b4d1c80c0da8fcb.jpeg

На футажах видно, як мисливиця Нора відповідає на запитання Шарвіна Рагхобардаяля (Sharwin Raghoebardajal) - керівника відділу розробки програмного забезпечення в Sony Interactive Entertainment. У стінах PlayStation Studios його група, пов'язана з передовими технологіями, працює над фічами на базі штучного інтелекту.

Елой може спілкуватися з користувачем у меню і під час геймплея. Їй легко даються як запитання на абстрактні теми, так і ті, що стосуються безпосередньо гри. Наприклад, героїня здатна розповісти, де вона перебуває, і чи присутні в полі зору небезпечні машини. Після невеликої пригоди ШІ зміг перерахувати все, що сталося в рамках тестової сесії. "Ніяких скриптів. Ви можете запитати у ШІ все що завгодно, і він відповість як Елой", - похвалився Шарвін.

Щоб усе це працювало правильно, у систему зашили кілька модулів. По-перше, технологію Whisper від OpenAI, щоб переносити мову в текст. По-друге, GPT-4 і Llama 3 для розмов і прийняття рішень. Для генерації мови використовується власна технологія Sony під назвою Emotional Voice Synthesis, а для перетворення аудіо в лицьову анімацію застосували технологію Mockingbird від тієї ж Sony.

Демонстрацію провели на ПК, але керівник зазначив, що частково перераховані технології пробували протестувати і на PlayStation 5. За словами Рагхобардаяля, вони "мінімально навантажували систему". Спершу технологію показали рік тому всередині компанії, а потім за закритими дверима під час виставки Sony Technology Exchange Fair у Токіо в листопаді.

Рагхобардаяль дав ясно зрозуміти, що це лише прототип, який розроблявся спільно з Guerrilla Games. Демонстрація призначалася тільки для співробітників Sony. Однак у девелопера немає відповіді, навіщо користувачеві взагалі розмовляти з героєм, за якого він грає, і як технологія вплине на розробників або акторів озвучення.

Реакція користувачів не змусила себе довго чекати. Взаємодію ШІ-Елою з людиною назвали незграбною, неприродною і навіть моторошною - привіт, ефект зловісної долини. А один із коментаторів звернув увагу на іронію, мовляв, Sony вирішила поекспериментувати з ШІ в грі, за сюжетом якої ШІ винищив усе живе на планеті.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.