Перейти к содержанию

Новости У Halo Infinite міг з'явитися аналог системи Nemesis - та інше від інсайдера


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Нещодавно в Мережі спливли нові подробиці про те, якою могла б стати Halo Infinite, якби розробники з 343 Industries (нині Halo Studios) втілили свої початкові плани.

00130.a1typvE.thumb.jpeg.ea79c25c6bae4713b3e7e002a3fe52fd.jpeg

Невелика преамбула: ще 5 років тому 343 Industries говорила, мовляв, Halo Infinite 2 не буде. Існуюча Halo Infinite мала послужити платформою для майбутніх оновлень, включно з сюжетним контентом. Тепер, інсайдер Rebs Gaming поділився подробицями про так і нездійснене майбутнє шутера.

Halo Infinite замислювалася як гра-сервіс: безкоштовний мультиплеєр мав вийти у 2019 році, за рік до кампанії, і отримати великі режими, включно з королівською битвою під кодовою назвою Tatanka. Кампанія, запланована на 2020 рік, обіцяла щорічні оновлення з новим контентом, таким як сюжетне DLC про Атріокса - Atriox's Reign.

Доповнення привнесло б у тайтл систему Warlord. Вона була дуже схожа на запатентовану Warner Bros. систему Nemesis: гравці мали знищувати "воєначальників Атріокса одного за одним", піднімаючись вгору по ієрархії влади. Ці ідеї підтримував колишній глава студії Кріс Лі (Chris Lee). Він хотів, щоб Infinite стала початком наступного десятиліття для серії Halo. Однак реальність виявилася далекою від обіцянок.

Згідно з даними Rebs Gaming, грандіозний план звалився через дві ключові проблеми: конфлікти з керівництвом у 343 Industries і перехід із внутрішнього рушія Slipspace на Unreal Engine. Усе, що створювалося на Slipspace, було скасовано, включно з уже розробленими режимами і контентом. Tatanka, наприклад, пережив ребрендинг в окремий проєкт Project Ekhert, але і його закинули у 2023 році заради наступної Halo.

Для фанатів це гірке нагадування про те, що могло б бути. Замість планомірного розвитку Halo Infinite отримала лише п'ять сезонів мультиплеєра, а потім перейшла на "Операції", так і не реалізувавши потенціал кампанії. Перехід на Unreal Engine і зміна назви студії на Halo Studios свідчать про "перезавантаження", але поки незрозуміло, чи побачимо ми коли-небудь ті масштабні ідеї, які були задумані спочатку.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.