Перейти к содержанию

Новости У Sony сподіваються впровадити аналог FSR 4 у PS5 Pro у 2026 році


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Минулого тижня AMD випустила перелік продуктів, збудованих на основі архітектури RDNA 4. Вони відкрили шлях до FSR 4 - нової версії апскейлера, яка цілком змагається з DLSS від NVIDIA в плані якості. Якщо вірити провідному системному архітектору PlayStation Марку Серні (Mark Cerny), технологія може вийти за рамки ПК.

Cerny_hbavjJy.thumb.jpg.5864efb69a48c21966e4cd70ce0ef26b.jpg

Про це він повідомив в інтерв'ю з Digital Foundry. AMD розробила FSR 4 спільно з інженерами Sony в рамках ініціативи Project Amethyst. А оскільки апскейлер PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) створювали на основі вже наявних і майбутніх технологій AMD, Серні сподівається, що в майбутньому на PS5 Pro з'явиться аналог FSR 4: "Наша мета - додати на PS5 Pro щось на кшталт FSR 4 для тайтлів 2026 року як еволюцію PSSR".

Мова саме про аналог, оскільки не можна просто взяти і змусити FSR 4 працювати на PlayStation - консольна архітектура помітно відрізняється від RDNA 4. Фахівцям доведеться мало не заново збирати вже випущені для ПК рішення з урахуванням особливостей "плойки". Наразі інженери намагаються впровадити нову нейромережу в PS5 Pro, але на виготовлення еквівалента FSR 4 може піти багато часу і сил. "Реалізація цієї ідеї досить амбітна і часозатратна, ось чому ви все ще не отримали новий апскейлер на PS5 Pro", - заявив системний архітектор.

Як зазначив Серні, нейронна мережа і рецептура її навчання в FSR 4 - перші підсумки співпраці по лінії Project Amethyst. "Ми отримали чудові результати. Це більш просунутий підхід, який здатний перевершити чіткість PSSR. Я дуже пишаюся працями об'єднаної команди!"- поділився системний архітектор.

Зараз перед Sony і AMD стоять два основні завдання. Короткострокове - спільно розробляти архітектури для нейромереж і стратегії навчання для графіки у відеоіграх. А довгострокова - створити більш придатну для машинного навчання апаратну архітектуру, яка здатна швидко обробляти нейронні мережі для графіки.

Якщо спиратися на слова Серні, у майбутньому Sony робитиме більший упор на машинне навчання і трасування променів на PS5 Pro. За цими ж фронтами буде вестися робота в рамках Project Amethyst.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.