Перейти к содержанию

Новости Творці Hopetown: "Необов'язково бути автором Disco Elysium, щоб зробити щось велике"


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Поки в ZA/UM йшли внутрішні і не дуже розгляди, від неї відщепилися чотири студії. Однією з новостворених команд стала Longdue, яка займається cRPG Hopetown. Сьогодні стартувала кампанія зі збору коштів, а також вийшло інтерв'ю з технічним керівником Петром Соболевським (Piotr Sobolewski) і творчим директором Грантом Робертсом (Grant Roberts).

00629.-vNYbla.thumb.png.b02e0ddb4c75f312e189434ce6584259.png

Нагадаємо, Соболевський доклав руку до створення геймплейних механік для Disco Elysium, а Робертс у ZA/UM ніколи не працював - за свою кар'єру він встиг побути частиною Bungie, Rocksteady, Splash Damage і Sweet Baby Inc. Для Hopetown він є наративним директором. Нижче зібрали головне з бесіди:
  • Над Hopetown працюють кілька розробників, пов'язаних з Disco Elysium. Наприклад, нещодавно стало відомо про те, що частиною колективу став Мартін Луїга (Martin Luiga) - він створив сім персонажів для "Диско". Робертс згадав і інші студії, що з'явилися після розладу в ZA/UM, але загалом він намагається якомога менше говорити про "Диско діаспору" і всю драму навколо ZA/UM.
"Є фахівці, які працювали там і які не люблять, коли згадують їхні імена, оскільки люди ставляться до цього занадто емоційно. Часом Інтернет являє собою жахливе місце, тож ці співробітники намагаються триматися подалі від будь-яких пов'язаних із цим питанням скандалів. І я не засуджую їх за це. Так що так, є кілька людей, які зіграли велику роль у розробці Disco та її наративу і рушили далі."

Грант Робертс

  • У Longdue впевнені - не потрібно обов'язково бути причетним до Disco Elysium, щоб створити щось велике. У жанрі ізометричних RPG були чудові твори і до неї, тому автори Hopetown не мають наміру безцільно носитися, щоб повторити успіх "Диско" і "зловити блискавку в пляшку".
  • Робертс хоче, щоб Longdue і  Hopetown судили виключно з виконаної роботи, а не з маркетингу або слів девелоперів.
"Ми готуємо проєкт, яким згодом будемо пишатися. <...> І ми збираємося зробити дещо нове, що зможе стати в один ряд з Disco Elysium у новій ері, яку відкрила ZA/UM."

Грант Робертс

Щодо Kickstarter-кампанії Hopetown, небайдужі вже майже закрили необхідну для виробництва гри суму в 25 тисяч фунтів. Однак це лише одна з цілей. При досягненні позначки в 50 тисяч фунтів композитор Павло Блащак (Paweł Błaszczak), який раніше працював над The Witcher і частково The Witcher 3, складе більше композицій для Hopetown. Дорожче коштує розширення контентного наповнення гри, написання короткої розповіді за всесвітом тайтла і друк фізичної версії артбука.

Декілька цікавих фактів з розділу з питаннями та відповідями від команди:

  • Насамперед девелопери орієнтуються на ПК як платформу для релізу. Також вони готові розглянути можливість портування Hopetown на Mac, Linux і консолі.
  • У проєкту буде озвучка. І що більше коштів вдасться залучити, то більше записів вийде зробити.
  • Поки в Longdue не визначилися з рушієм, але поки колектив активно поглядає на Unity. На ньому ж зібрана і Disco Elysium.

Hopetown поки не має дати релізу.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.