Перейти к содержанию

Новости Автори The First Berserker: Khazan розповіли про "збалансовану" складність


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Рольовий екшен The First Berserker: Khazan сприймається в Мережі як "черговий соуслайк з акцентом на хардкорний геймплей" практично з самого свого анонсу. За великим рахунком, так воно і є, щоправда самі розробники запевняють, що в ігровому процесі вони вважають за краще робити акцент на захопливому екшені, що винагороджує, ніж на виснажливому хардкорі заради хардкору.

the_first_berserker_khazan-6.thumb.webp.46c50d8e5297e9d356b73af661625085.webp

Детальніше про збалансовану складність висловився творчий директор Джунхо Лі (Junho Lee) в недавньому інтерв'ю з GamesRadar+. Розробник запевняє, що The First Berserker: Khazan все ще надасть гравцям серйозні випробування, але, на його думку, головне в такому геймплеї - вивірити баланс між складністю та гідною нагородою за подолання труднощів:
"Ми хочемо, щоб перемога приносила задоволення, але не менш важливо, щоб процес подолання труднощів був захопливим. Зрештою, це ж гра. Якщо вона надто проста, то в ній відсутнє почуття досягнення, а якщо вона надто складна, то це призводить до фрустрації.
Коли ризик переважує нагороду, складність перестає бути захопливою і починає здаватися несправедливою. Найголовніше - знайти баланс. Якщо гравець береться за складне завдання з високим ризиком і домагається успіху, але нагорода надто мала, то його досвід стає таким, що розчаровує, а не задовільним. Ігри мають бути захопливими, а не виснажливими. Якщо стрес накопичується без полегшення, гравці врешті-решт захочуть кинути гру. Це те, що ми вважаємо покаранням, а не випробуванням. Так само, якщо гра нагороджує занадто часто без серйозних випробувань, то вона втрачає сенс і стає одноманітною."

Джунхо Ли

До слова, на відміну від більшості солуслайків, у The First Berserker: Khazan є легкий режим складності, який відкривається після першої битви з босом. Взявши до уваги відгуки гравців до демоверсії, розробники вирішили злегка змінити його - у релізній версії у геймерів з'явиться можливість знизити складність, якщо вони загинуть кілька разів до того, як доберуться до першого боса.

The First Berserker: Khazan стартує 27 березня на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.