Перейти к содержанию

Новости Unity: 79 % розробників позитивно ставляться до впровадження ШІ-технологій


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
В епоху, що настала, коли АІ-технології стрімко розвиваються, все більше і більше людей починають турбуватися про стабільність своїх робочих місць. Ця проблема не обійшла стороною й ігрову індустрію, де до всього іншого самі геймери залишають суперечливі відгуки з приводу застосування ШІ. Що стосується творців відеоігор, то за даними Unity, на сьогодні 79 % розробників позитивно ставляться до використання ШІ.

00612.ifwo0yv.thumb.png.d7827f514bf9b7274f2194b046bfab16.png

У своєму щорічному звіті про ігри компанія Unity стверджує, що з 300 респондентів 48 % позитивно ставляться до ШІ, а ще 31% - вкрай позитивно.
"2023 рік справді став роком, коли додатки ШІ вийшли на мейнстрим. Після того, як ChatGPT з'явився на ринку, інструменти генеративного ШІ раптово опинилися всюди. Багато розробників ігор та інших авторів спочатку здавалися настороженими, але сьогодні 79 % опитаних повідомляють про позитивне ставлення до використання ШІ в іграх, у той час як лише 5 % відчувають побоювання.
Розробники могли б отримати вигоду з інструментів ШІ, які спрощують тестування ігор і автоматизують виявлення помилок. Крім того, рішення на основі ШІ для локалізації та швидкого перекладу рекламних текстів, або навіть для створення початкових ескізів концепт-арту, можуть заощадити значний час і ресурси."

Зі звіту Unity

Під час порівняння результатів опитування з торішніми показниками з'ясувалося, що коефіцієнт використання ШІ залишається стабільним без істотного зростання. Що примітно, студії в середньому стали трохи рідше вдаватися до ШІ у творчих сферах, таких як наративний дизайн, художнє оформлення тощо. Натомість вони активніше впроваджують нові технології для автоматизованого тестування, модерації внутрішньоігрових комунікацій і поліпшення коду.
"Витратьте трохи часу на автоматизоване тестування. Навіть мінімальні дії, такі як перевірка завантаження гри, поліпшать надійність. Подальша звітність про показники продуктивності, як-от частота кадрів, не надто складна і допоможе вам контролювати оптимізацію впродовж усього процесу розробки."
Бен Хаймерс (Ben Hymers), засновник і технічний директор Two Point Studios
Водночас варто враховувати, що хоча студії покладають великі надії на економію часу за допомогою ШІ, вони, як і раніше, мають намір комбінувати їх з уже перевіреними інструментами і ручною працею.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.