Перейти к содержанию

Новости Remedy заборонила ключовому девелоперу "потрапляти під автобус" під час розробки FBC: Firebreak


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Разом із FBC: Firebreak команда Remedy ступає на нову для себе територію кооперативних шутерів від першої особи. Чи зможуть автори одиночних тайтлів на кшталт Alan Wake II і Control впоратися з поставленим завданням? Чи довелося студії наймати нових фахівців? Про це журналіст Rock Paper Shotgun поговорив із гейм-директором Майком Каяттою (Mike Kayatta) і директором із комунікацій Томасом Пухою (Thomas Puha).

00735.kzuTE6g.thumb.jpg.f1d0e86fdae20cf443880af03865631a.jpg

Зібрали найцікавіше з бесіди:
  • Каятта визнав, що Remedy прославилася не в жанрі кооп-шутерів, але це не означає, що в її штаті немає співробітників із відповідним досвідом. Наразі в компанії працюють майже 400 осіб - серед них вистачає людей із найрізноманітнішою освітою і професійним минулим.
"Ці люди привнесли чимало досвіду і захопленості зі своїх сфер. Тож, ні, нам не довелося робити жодних особливих змін у структурі компанії, щоб створити Firebreak. Насправді, Firebreak народилася зі знань, досвіду та ентузіазму людей, які у нас були."

Майк Каятта

  • Однак це не означає, що Remedy взагалі не наймала нових людей, коли взялася за мережевий шутер. Як пояснив Пуха, колись давним-давно студія робила мобільні ігри, де було потрібне підключення до Мережі. Однак зараз усе дуже змінилося, тому фіни шукали фахівців на кшталт бекенд-інженерів, які закриють прогалини в поточному робочому складі.
  • Коли робота над Firebreak тільки почалася, в команді була лише одна людина з відповідним досвідом. Він один знав, що і як правильно робити в цьому жанрі, тому до нього Remedy висунула сувору, але кумедну вимогу. "Ми сказали йому, що йому забороняється робити тільки одне - потрапляти під автобус, тому що в іншому разі гра перестане існувати", - розповів Каятта.
  • Remedy в індустрії майже 30 років і за цей час набралася досвіду в різних жанрах. Нагадаємо, перша гра команди, Death Rally, була бойовою гонкою, а також колектив доклав руку до кампанії шутера CrossfireX. Як зазначив директор із комунікацій, над FBC: Firebreak працюють у тому числі ветерани студії, які є частиною Remedy вже 25 років. І їм подобається можливість зайнятися чимось іншим.
"Я усвідомив, що FBC: Firebreak - це Remedy. Просто це та частина студії, яку світ ще не бачив. І мені здається, нам дуже хочеться продемонструвати, що ми являємо собою більше, ніж те, чим встигли прославитися. Але це теж частина нас, ми щасливі продовжувати робити і це теж."

Майк Каятта

  • Гейм-директор зізнався, що жонглювати стількома проєктами одночасно часом стає страшно, але це також означає і те, що Remedy зможе випускати ігри частіше. Нагадаємо, наразі колектив також готує Control 2 і Max Payne 1&2 Remake. Якщо вірити матеріалу RPS, у стінах студії працюють ще як мінімум над одним неанонсованим тайтлом.
  • Пуха зазначив, що нерідко студії починають асоціювати з певним жанром лише тому, що вони з нього почали. Мовляв, очікується, що наступна гра обов'язково буде в тому ж напрямку. "І я завжди задаюся питанням, що б сталося, якби команда вибрала один з інших прототипів для зовсім іншого проєкту після болючої появи на світ Alan Wake", - поділився Пуха.

FBC: Firebreak вийде влітку 2025-го на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 і Xbox Series. У підписки гра теж потрапить: у PS Plus рівня "Екстра"/"Люкс" і PC Game Pass з Ultimate.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.