Перейти к содержанию

Новости Звані обіди та проблеми розміром із хобітів - докладніше про Tales of the Shire


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Команда Wētā Workshop ненадовго відволіклася від розробки Tales of the Shire, щоб розповісти про цю саму розробку. За словами девелоперів, у центрі проєкту лежать "любов, братерство і теплі почуття до Ширу, спільноти і хорошої їжі". У ролику також є безліч геймплейних вставок.

00742.ff7gn2h.thumb.png.f84b823bb2452e4fea363eb4c0c80cae.png

  • У Tales of the Shire герой гравця прибуває в поселення Байуотер, де повинен знайти своє місце і облаштувати житло. Крім того, можна вивчати околиці села і займатися іншими справами, які подобаються хоббітам: готувати, рибалити, доглядати за городом, спілкуватися з сусідами і так далі.
  • При створенні художнього стилю Tales of the Shire арт-директор Стів Ламберт (Steve Lambert) черпав натхнення зі свого дитинства та книжок, на яких ріс. Був серед них і "Хоббіт" Джона Р. Р. Толкіна (John R. R. Tolkien). Художник постарався зобразити світ сповненим фарб, оскільки події "Володаря перснів" ще не настали. Нагадаємо, дія "Казок Шира" відбувається одразу після сюжету "Хоббіта".
  • Проєкт робить сильний упор на природу. Наприклад, через квести і садівництво.
  • У хобітів немає якихось масштабних проблем, які терміново необхідно вирішувати. Усе найважливіше для цього народу відбувається всередині їхніх поселень. Тому, як зізналися розробники, їм було важко відкласти вбік великі біди з "Володаря перснів" і залишити їх десь на узбіччі оповіді. Натомість вони стали думати над меншими складнощами, які можуть турбувати хоббітів на щоденній основі. Наприклад, хтось щось загубив або корова перегородила міст і не рухається з місця.
  • Основний сюжет Tales of the Shire крутиться навколо самого Байуотера. Люди на кшталт фермера Коттона відчувають гордість за поселення і хочуть, щоб воно стало повноцінним селом. Однак мельник Сендімен, якому приписали риси антагоніста, бачить Байуотер частиною Хоббітона.
  • Що більше персонаж геймера розмовляє з місцевими, а також пригощає їх їжею, яка їм подобається, то більше вони відкриватимуться йому.
  • Готування в Tales of the Shire - це не просто змішування інгредієнтів. Важливо враховувати кількість продуктів у страві, як довго її потрібно помішувати і скільки приправ варто додати. Усе це впливає на характеристики страви. Оскільки хоббіти люблять поїсти, моделям їжі приділили особливу увагу. Один із 3D-художників, які відповідають за моделі їжі, раніше був шеф-кухарем - тож усі страви в грі мають дивовижний вигляд.
  • Під час облаштування свого будинку користувачі можуть розставляти предмети на власний розсуд - сітки-розмітки в грі немає. На думку співробітників Wētā Workshop, ідея суворого порядку суперечить більш вигнутим і наближеним до природи норам Хобітів.
Tales of the Shire вийде 29 липня на ПК (Steam), PlayStation 5, Xbox Series і Nintendo Switch.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.