Перейти к содержанию

Новости Відмінний ближній бій і слабкі мехи - що кажуть у превью DOOM: The Dark Ages


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
До релізу DOOM: The Dark Ages залишилося всього півтора місяця, проте журналістам і обраним блогерам уже довелося випробувати гру, після чого вони поспішили поділитися своїми враженнями в попередніх оглядах. Опубліковані матеріали супроводили повноцінними записами ігрового процесу.

doom_the_dark_ages-6.thumb.jpg.2bf10fb971d60831289724f2dcc7e313.jpg

Ось кілька ключових тез із прев'ю:

  • На відміну від DOOM (2016) і DOOM Eternal, у The Dark Ages особливу увагу приділили більш проробленій механіці ближнього бою. Як уже зазначалося раніше, гру можна буде пройти без вогнепалу, хоча для цього знадобиться особлива вправність.
  • Навіть з урахуванням зниженої швидкості DOOM, як і раніше, може запропонувати енергійні бої з чудовим імпактом від зброї, кривавим місивом і багатьом іншим, хоча тепер Кат Року відчувається не як надзвуковий винищувач, а як броньований танк, який замість стрибків ареною віддає перевагу більш тактичним битвам.
"Ви, можливо, з полегшенням почуєте, що новий акцент на парируванні та ближньому бою не перетворює DOOM на зовсім іншу гру. Так, вона відрізняється, і помітно, але це скоріше зміна ритму, ніж фундаментальна переробка всього ігрового процесу - ті самі інструменти грають нову мелодію. Якщо в останніх двох частинах я постійно бігав на межі можливостей, весело відстрілюючись від орд демонів і зупиняючись тільки для того, щоб здійснити кілька добивань, то в The Dark Ages я постійно перемикався між двома режимами - знайомим швидким темпом, у якому ти носишся по полю бою, і тактичними сутичками з більшими ворогами, з якими доводиться повозитися."

Джошуа Воленс (Joshua Wolens) з PC Gamer

  • З арсеналу протагоніста особливо виділяють щит, який замінює традиційну бензопилу. Він служить не тільки для оглушення і розчленування ворогів, а й для маневрування на полі битви.
"Я був вражений тим, як швидко і ефективно щит став невід'ємним елементом мого геймплея. Наприклад, я міг кинути його у величезного ворога і перервати тим самим його вогненний залп, але в цьому випадку я залишався беззахисним і не міг парирувати удари дрібніших супротивників."

Джордан Міддлер (Jordan Middler) з VGC

  • Рівні стали набагато більш відкритими порівняно з попередніми частинами серії. В одній із місій журналісти мали захистити периметр замку, і вся локація являла собою досить велику площу із сотнями демонів для знищення.
  • Під час виконання завдань Кат Рока може натрапити на ворожі табори, які являють собою міні-рівні - кожен зі своїми особливостями ландшафту, ордами ворогів і різними секретами.
  • У більшості ворогів у DOOM: The Dark Ages є два види атак - червоні, які можна блокувати, і зелені, які вдасться тільки парирувати (якщо не брати до уваги традиційні ухилення). При цьому навіть на максимальному рівні складності вікна для парирування здаються більш ніж щадними, а в розширених налаштуваннях геймери зможуть підігнати їх під себе.
  • Незважаючи на велику схильність до ближнього бою, добивання в DOOM: The Dark Ages відійшли на другий план, тому що найчастіше вони являють собою банальні удари рукою або ногою замість видовищних анімацій із розчленуванням.
  • Арсенал далекобійної зброї, як і раніше, багатий, тож любителі класичних шутерів в образі не залишаться. Проте для підвищення бойової ефективності настійно рекомендується поєднувати ближній бій з вогнепалом.
"Я виявив, що використовую зброю дальнього бою або для того, щоб швидко розправитися з надокучливими ордами слабких мобів і зосередитися на великих демонах, або для того, щоб послабити сильних ворогів, перш ніж скоротити дистанцію. У багатьох супротивників є броня або щити, які можна розжарити за допомогою постійної шкоди вогнепалом. Щойно вони достатньо нагріються, швидкий кидок щита зруйнує захист і підірве всіх поблизу, що завжди приносить мені задоволення."
Джошуа Воленс
  • Загалом журналісти залишилися вкрай задоволені ігровим процесом, але і в цій бочці з медом не обійшлося без ложки дьогтю. Зокрема, критиці піддалися нові елементи геймплея у вигляді управління гігантським мехом і літаючим драконом.
"Місія з хутром виявилася доволі простою, і від неї в мене не було захопливих емоцій, як від традиційних рівнів. Вона більше відчувалася як перепочинок. Звісно, кумедно спостерігати, як твоє величезне хутро знищує планету і відправляє в політ маленьких демонів, але здається, що ці місії здебільшого потрібні для того, щоб розслабити гравця перед наступним набором повноцінних рівнів.
Дракон, який на перший погляд здається вражаючим, управляється доволі незграбно. По суті, це літаюча турель, яку я не хочу використовувати часто, навіть незважаючи на те, що вона має чудовий вигляд. Дракон добре підходить для переходу між кількома таборами, які я вже зачистив, але літати і стріляти на ньому було далеко не так весело, як на землі."

Джордан Міддлер

  • У колосальних ворогів таке ж поєднання червоних і зелених атак, як і у їх менших побратимів, проте за час керування мехом рекомендується ухилятися, а не шкодити собі.
  • Рівні з драконом бувають як лінійними, так і відкритими з більш-менш вільним рухом.
"Уявіть собі альтернативний всесвіт, у якому серія Panzer Dragoon стала однією з найвпливовіших в індустрії. <...> Усе це весело і в міру безглуздо, а також трохи недопрацьовано. Хоча, Bethesda запевнила мене, що над секціями з драконом буде виконано багато роботи за час, що залишився до релізу.
Моє завдання в більш пізньому рівні з драконами полягало в тому, щоб збити кілька пекельних кораблів, а для цього потрібно було спочатку знищити всі їхні турелі. Це виявилося нескладно, але в той час як в інших частинах гри були більш очевидні вікна для парирування, тут я ніяк не міг зрозуміти, коли мені потрібно ухилятися, щоб отримати надбавку до втрати, яку вимагає гра. Не тому, що без цього ви помрете, а тому, що в іншому випадку турелі будуть руйнуватися болісно довго."

Джошуа Воленс

Реліз DOOM: The Dark Ages відбудеться 15 травня на ПК (Steam, Microsoft Store, Battle.net), PlayStation 5 і Xbox Series. Прямо на старті гра буде доступна за підпискою Game Pass.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.