Перейти к содержанию

Новости Nightdive готова робити ремастери ігор епохи Xbox 360 і PS3


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Nightdive Studios, студія, що прославилася своїм умінням вдихати нове життя в класичні відеоігри, оголосила про бажання і можливості зайнятися ремастерингом ігор з консолей Xbox 360 і PlayStation 3.

00262.zNNEGl8.thumb.png.3f336b0e28f7e4d7912c9bcccc938a1b.png

Про це стало відомо з інтерв'ю VGC, де керівник студії Стівен Кік (Stephen Kick) і директор з розвитку бізнесу Ларрі Куперман (Larry Kuperman) поділилися своїм баченням. "Ми готові", - впевнено заявив Куперман, наголошуючи, що Nightdive має необхідний досвід для реалізації такого амбітного плану.
"Я б почав із кількох запитань. Чи був це ексклюзив Xbox 360, чи тайтл виходив і на ПК? Тому що це змінює ситуацію зі збереженням. Чи є у нас вихідний код? Якщо так, то в якому він стані? А як щодо ігрових ассетів? Саме такі фактори ми враховуємо. Проте в ту епоху вийшло кілька справді хороших ігор, які не повинні бути втрачені."

Ларрі Куперман

Студія вже довела свою спроможність успішними ремастерами. З останнього - The Thing: Remastered. Їхній підхід передбачає співпрацю з оригінальними розробниками, що дає змогу не тільки зберегти дух класики, а й усунути її недоліки. Наприклад, під час роботи над ремастером System Shock 2 команда консультувалася з творцями оригіналу, щоб довести гру до досконалості.
"Якщо говорити, наприклад, про Haze - припустимо, гіпотетично, у нас був би до неї доступ, і це був би наш головний реліз 2028 року, так? - Ми б звернулися до оригінальних розробників і сказали: "Гра, ймовірно, не досягла того успіху, на який ви сподівалися, але ви мали багато часу, щоб поміркувати і зрозуміти, що б ви зробили інакше"."

Стівен Кік

Особливо цікавий виклик, пов'язаний із PS3: її складна архітектура довгий час вважалася перешкодою для створення ремастерів.
"Так, безумовно. <...> Пам'ятаю, коли система тільки вийшла, багато говорили про те, як складно розробникам було її "зрозуміти", і це серйозна проблема для зворотної сумісності."

Стівен Кік

Коли PS3 тільки вийшла, Sony хотілося зворотної сумісності з PS2. Вона навіть була, проте через деякий час компанія відмовилася від подальшого розвитку цієї ідеї - занадто дорого це було на той момент. По суті, в консоль встановлювали "залізо" обох систем, каже Кік. "І знову ж таки, не було елегантного рішення, за якого на апаратному забезпеченні PS3 можна було б запускати ігри PS2. Воно просто було несумісне", - підсумував керівник студії.

Однак Nightdive не лякають труднощі - їхній власний рушій і накопичений досвід дають їм упевненість в успіху. Куперман зазначив, що студія готова подолати ці технічні бар'єри.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.