Перейти к содержанию

Новости Що говорять у прев'ю Nintendo Switch 2 і частини стартової лінійки тайтлів


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Ігрові журналісти отримали можливість доторкнутися до довгоочікуваного продовження однієї з найуспішніших консолей в історії - Nintendo Switch 2. Давайте розберемо ключові аспекти платформи та її стартової лінійки ігор, ґрунтуючись на прев'ю, які підготували наші західні колеги.

00271.yQVtbAu.thumb.png.bd68ac70349b2f2d996b319ec4872289.png

Апаратне забезпечення: еволюція, а не революція

Nintendo Switch 2 не намагається винайти велосипед, а скоріше вдосконалює вже знайому формулу. "Сама апаратна частина Switch 2, як показало наше коротке знайомство з нею, відчувається як сильніша друга спроба реалізувати оригінальну консоль", - зазначає видання Video Games Chronicle.

Екран, незважаючи на те що він залишився LCD, а не OLED, як багато хто сподівався, порадував око журналістів. Joy-Con'и теж зазнали змін: вони стали більшими, зручніше лежать у руках і кріпляться до консолі за допомогою магнітів замість старих пазів. Найприємнішою їхньою частиною став режим миші - просто повернувши новий Joy-Con боком, можна миттєво активувати його в підтримуваних іграх. Якщо ви віддаєте перевагу використанню док-станції, то вона стала значно міцнішою: "Я не турбуюся про те, що випадково зламаю цю підставку", - пише оглядач VGC.

Оригінальна камера журналісту Game Informer сподобалася, хоч і спрацювала вона на демонстрації не без ексцесу: "Була лише одна ситуація, коли камера не одразу розпізнала, що гравець встав у потрібний момент, але, можливо, проблема виникла через те, що колір його футболки майже зливався з фоном стіни". Висловилися журналісти і про поліпшений геймпад:
"Я використовував Switch 2 Pro Controller, який за відчуттями схожий на оригінальний, але з двома змінами: ввімкненням окремої кнопки для GameChat і додаванням двох задніх тригерів, що налаштовуються, аналогічних тим, які трапляються на контролерах високого класу <...> Проте, якщо ви вже маєте Switch Pro Controller та/або не хочете витрачати ще грошей лише за додаткові тригери та кнопку, усі аксесуари для Switch 1 працюють зі Switch 2."

Редактор Game Informer Брайан Ші (Brian Shea)

Щоправда, за короткий час складно оцінити, чи вистачить цих покращень, щоб переконати мільйони власників оригінального Switch оновитись. Тому перейдемо до часткової стартової лінійки тайтлів.

Mario Kart World: хаос і веселощі

Однією з головних зірок стартової лінійки стане Mario Kart World. Перегони працюють у 120 кадрів за секунду, причому Game Informer відзначає "виняткову продуктивність".

IGN розповідає: головним нововведенням стала велика відкрита карта в стилі Forza Horizon. Геймплей залишився вірним Mario Kart, хоч і став зручнішим: відновлення після влучання предметами швидше, коробки з бонусами з'являються миттєво, а нові механіки на кшталт літаків і водних перегонів замінюють звичні глайдери та підводні ділянки.

У грі є режим у дусі королівських битв - 24 гравці починають разом, але після кожного раунду вибуває четверо, поки не залишиться лише четвірка фіналістів. Єдиний спірний момент - ціна. Mario Kart World коштує $80, що відчутно вище стандартного ціноутворення в індустрії, і без додаткового контенту це здається завищеною сумою.

Donkey Kong Bananza: сюрприз

Якщо анонс Mario Kart World був очікуваним, то Donkey Kong Bananza виявилася сюрпризом. "Більше запитань викликала інша гра як стартовий тайтл, Donkey Kong Bananza", - пише VGC, зазначаючи, що багато хто чекав на нові 3D-пригоди Маріо, а не повернення культового примата. Гра являє собою яскраву пригоду з елементами платформера, яка, судячи з демо, поки залишає питання. Основною механікою Bananza є система руйнування - Конг може трощити землю й оточення своїми кулаками, виривати шматки землі, а потім кидати їх.

"Мені вдалося провести з грою всього 20 хвилин, а демоверсія явно взята зі вступної частини - спочатку навчальна зона в шахті, потім велика відкрита локація. Але навіть за цей короткий час руйнування здалося мені не таким приємним, як хотілося б для ключової механіки. Камера також викликала проблеми."

Редактор VGC Енді Робінсон (Andy Robinson)

Чи зможе гра розкрити свій потенціал нарівні з іншими великими релізами — поки що важко зрозуміти.

Metroid Prime 4: Beyond та інше

Metroid Prime 4: Beyond, ще один гучний тайтл, нарешті постав перед публікою після довгих років розробки. Шутер чудово підходить під ту саму функцію миші нових Joy-Con, про яку писалося вище, хоч і не без застережень.
"Ця плавність перемикання особливо стала в нагоді в демоверсії Metroid, де я часто вибирав між режимом миші та гіроскопічним прицілюванням. Серія Prime не є хардкорним шутером у класичному сенсі, і під час дослідження локацій мені було комфортніше тримати два Joy-Con у руках."

Енді Робінсон (Andy Robinson)

Однак використання Joy-Con як миші в шутерних моментах здалося представнику VGC не таким зручним. Він не впевнений, що став би використовувати цей режим протягом усієї гри - не в останню чергу тому, що для зручності потрібен стіл або хоча б рівна поверхня (хоча Nintendo стверджує, що функція працює і на коліні).

GameSpot же зазначає, що Beyond має приголомшливий вигляд, зберігаючи стиль оригінальної трилогії, але при цьому модернізуючи його для нової платформи. Однак у автора прев'ю є невелике побоювання: демо здалося занадто екшеновим, тоді як серія Metroid Prime більше славиться дослідженням.

Крім того, на Switch 2 з'являться такі проєкти, як Cyberpunk 2077 і Split Fiction, а також поліпшені версії ігор із попередниці.

Запуск консолі намічений на 5 червня, і поки залишається відкритим питання, чи зможе Switch 2 повторити феноменальний успіх консолі 2017 року. Switch 2 - це явно більш преміальний продукт, чия ціна "відображає цей статус", пише IGN. І у видання є побоювання, що широка аудиторія не захоче переходити на Switch 2 за $450, ще й з Mario Kart за $80.

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.