Перейти к содержанию

Новости Екс-співробітники Nintendo - про культ "поваги до цінності", і чому її ігри майже не дешевшають


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Nintendo Switch 2 вже на горизонті, але фанатів хвилює не тільки потужність консолі, а й ціни. Нещодавно колишні PR-менеджери Nintendo Кіт Елліс (Kit Ellis) і Кріста Янг (Krysta Yang) на подкасті заявили: ігри для Switch рідко потрапляють на роздоріжжя знижок через корпоративну філософію "поваги цінності".

00303.RCmaPJd.thumb.jpg.d83c38f7739dfedbe053e88e13d042ff.jpg

На відміну від Ubisoft, де знижки — звичайна справа, Nintendo вважає свої проекти унікальними і не поспішає знижувати ціни чи брати участь у акціях.

"І приклад, не зовсім пов'язаний, але все ж таки по темі - іноді до нас зверталися з пропозицією: "О, а можна ми розіграємо ваш продукт?". І якщо ми надсилали такі пропозиції до Японії, щоб вони їх розглянули, то часто отримували довгу лекцію - особливо в останні кілька років моєї роботи - про те, що продукти Nintendo мають величезну цінність, і ми завжди повинні поважати цю цінність."

Кіт Елліс

І в компанії підходили до цієї думки з цілковитою серйозністю. "Це не як у Ubisoft", - сміється Елліс.

"Це чудово працює для бренду: вас, як споживача, буквально привчають думати - "О, це справді варте своїх грошей". Я завжди собі кажу: "Якщо почекаю місяць, це [будь-що] стане дешевше". А як фанат Nintendo я привчена думати: "Ну, раз я хочу це купити, то краще зробити це зараз - дешевше точно не стане"."

Кріста Янг

З одного боку, це йде на користь бренду, формуючи у свідомості людей цю установку, продовжує Янг. Але з іншого - з'являється закономірне питання: наскільки далеко можна заходити в цьому культі "цінності"? Адже на ціноутворення впливає маса інших чинників.

Але вага, яку Nintendo надає самій суті продукту - мовляв, "це не просто гра, це продукт із чарівної коробки Nintendo" - часом створює відчуття, що люди платять націнку за бренд. Це як "податок Nintendo", вважають колишні співробітники компанії.

"Вони цілком можуть міркувати так: "Наша гра коштує $60, і багато інших ігор за ті ж $60 - сміття. Вони не відповідають рівню якості, поліруванню й увазі до деталей Nintendo. Ми повинні показати, що наш продукт - преміальний. І ціна - один зі способів це донести. Ви з часом це зрозумієте"."

Кіт Елліс

Nintendo Switch 2 побачить світ п'ятого червня. Тоді й стане ясно, чи виправдає ця стратегія очікування, чи викличе ще більше суперечок.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.