Перейти к содержанию

Новости Режисер "Minecraft у кіно" про сиквел: "Схоже, вже ведуться переговори"


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
"Minecraft у кіно" зібрав значну стартову касу в 313,2 мільйона доларів, тому Warner Bros. і Legendary явно варто замислитися про продовження. І вони часу даремно не гають! Якщо вірити режисерові адаптації Джареду Хессу (Jared Hess), компанії вже обговорюють потенційний сиквел.

00935.a2cNst7.thumb.jpg.8470d7eb959fa09b4415cd565bee7054.jpg

Постановник розповів, наскільки весело йому було займатися першою "Minecraft у кіно", і що він був би радий стати частиною другого фільму. Тут він і згадав про переговори.
"У гри неймовірно великий світ - нам не вдалося включити в адаптацію все, що ми хотіли. Я б із задоволенням попрацював над сиквелом, і, схоже, вже ведуться переговори про те, щоб втілити його в життя. Тож я в захваті. Було б круто повернутися в цей світ. Фанати ж просто чудово проводять час [за переглядом фільму]."
В інтерв'ю Гесс також повідав, що дізнався про Minecraft, коли гра тільки вийшла. Усе завдяки його дітям, які були без розуму від інтерактивної пісочниці. До Minecraft прикипіла й інша дітвора, тому за весь час свого існування тайтл зумів наростити велику аудиторію. Крім того, в екранізації вийшло злетіти так високо, тому що її автори підібрали правильний тон, впевнений Хесс.
"Гра сама по собі дуже креативна, але є в ній багато безглуздого, кумедного й абсурдного. Саме це привабило мене під час її адаптації. І я такий: як можна зняти до нестями смішний пригодницький фільм у цьому світі - з усіма цими безглуздими й ексцентричними елементами? Ми ж просто намагалися віддати данину поваги грі і були дуже уважні під час виробництва. Коли ми працювали з Джеком Блеком, Джейсоном Момоа, Деніелом Бруксом, Дженніфер Кулідж та рештою акторського складу, ми витратили багато часу, вигадуючи кумедні для нас штуки. <...> Нашою метою ніколи не було підійти до картини з цинізмом. Ми хотіли лише показати цей дивний світ, а також зробити наголос на креатив і дружбу."
Уперше з приводу Minecraft із Джаредом Хессом зв'язалися в грудні 2019-го. До того, як він з'явився на горизонті, Mojang і Microsoft уже тривалий час спілкувалися з іншими режисерами та сценаристами.

Найскладнішим моментом у рамках виробництва фільму Хесс назвав реакцію на перший тизер "Minecraft в кіно". Ролик зібрав не найбільш схвальні відгуки, хоча знайшлися й ті, кому тизер сподобався. Сам постановник визнав, що відео не дає достатньо контексту і в нього вставили кадри з недоробленими ефектами. "Нам довелося витратити багато часу, щоб відновитися від цього", - поділився Хесс.

У підсумку для адаптації Minecraft все склалося не просто добре, а чудово. Так, критики не поскупилися на уїдливі епітети у своїх рецензіях, але високий користувацький рейтинг і величезні збори говорять самі за себе.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.