Перейти к содержанию

Новости Джон Кармак захистив ШІ в нещодавньому скандалі навколо "нейродемки" Quake II


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Легендарний розробник Джон Кармак (John Carmack), один із творців Quake, виступив на захист штучного інтелекту після неоднозначної реакції спільноти на нову технічну демонстрацію від Microsoft.

00312.s56tu9V.thumb.jpeg.a23c2dd874079a4ee5cff1ed81a30573.jpeg

У лютому компанія представила WHAMM (World and Human Action MaskGIT Model) - генеративну модель, призначену для створення інтерактивних ігрових середовищ у реальному часі. Нещодавно "Мелком'які" вирішили викласти "нейродемку" Quake II у відкритий доступ. Про що у нас була окрема замітка.

Цей крок викликав бурю емоцій серед фанатів та інших розробників. Один із користувачів X, відомий як Quake Dad, назвав демо "огидним", стверджуючи, що воно "плює на працю розробників" і загрожує робочим місцям в індустрії. І ось із ним Кармак і вступив у розмову.

У своїй відповіді він назвав проєкт "вражаючою дослідницькою роботою" і порівняв ШІ з інструментами, що були в минулому двигунами прогресу. Він підкреслив, що, хоча ШІ може спростити створення ігор, найкращі проєкти все одно народжуватимуться завдяки командам талановитих розробників.

"Здається, ти трохи неправильно зрозумів, що собою являє це технодемо, але я все ж таки постараюся відповісти на ту частину, яку, як мені здається, ти критикуєш - що ШІ-інструменти знецінюють навички програмістів, художників і геймдизайнерів.
Мої перші ігри створювалися шляхом ручного збирання машинного коду та перетворення персонажів із міліметрівки на шістнадцятиричні числа. Прогрес у софті зробив таку роботу такою ж застарілою, як обслуговування коліс у колісниць.
Створення павертулів [інструментів для підвищення ефективності] - ключова частина всього розвитку в обчислювальній техніці.
Ігрові рушії кардинально розширили коло людей, які можуть брати участь у розробці тайтлів, нехай це і зменшило значущість тієї системної інженерії, яку я так люблю.
ШІ-інструменти дадуть змогу кращим фахівцям досягати ще більш вражаючих результатів, а маленьким командам - робити більше з меншими ресурсами, при цьому
Так, ми прийдемо до світу, де можна буде отримати інтерактивну гру (або роман, або фільм) просто за описом через промпт, але найкращі зразки медіа, як і раніше, створюватимуться відданими своїй справі командами розробників.
Світ стане набагато багатшим в плані доступного контенту при будь-якій ціні його споживання.
Чи буде більше або менше робочих місць для розробників ігор? Питання поки що відкрите. Все може піти за сценарієм сільського господарства, де технології тепер дають змогу задовольнити попит силами лише малої частки колишнього числа працівників. Або шляхом соцмереж, де творче підприємництво розквітло на найрізноманітніших рівнях. У будь-якому разі, стратегія на кшталт "не використовуйте потужні інструменти, бо вони забирають робочі місця" - не працює."

Джон Кармак

Так, історія геймдева завжди була історією інструментів: від асемблера до Unreal Engine, від піксель-арту до процедурної генерації. Мабуть, ШІ - це просто наступний крок, настільки ж неминучий, наскільки і революційний.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.