Перейти к содержанию

Новости Перехід The Elder Scrolls Online на сезонну модель, та інші анонси ESO Direct


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Через 11 років після запуску The Elder Scrolls Online продовжує доводити, що не збирається здавати позиції. У свіжому анонсі від ZeniMax Online Studios прямо з ESO Direct, глава студії Метт Фірор (Matt Firor) поділився планами на 2025 рік. Онлайн-версію Тамріеля чекають великі зміни.

00326.Zu2jCKi.thumb.jpeg.9c5ef7c17917fc6e4497d59fa8a4ed12.jpeg

Забудьте про звичні щорічні глави - гра переходить на сезонну модель, починаючи з Seasons of the Worm Cult, де на гравців чекає повернення Молага Бала. Перша частина сезону стартує в червні, а друга вийде в четвертому кварталі.
"Ми почули ваші відгуки про те, що ви хочете більше різноманітності та змін. Ми з цим згодні - ми, як і раніше, хочемо розповідати чудові історії, але водночас додавати нові ідеї та механіки, і саме цим ми і займемося. Однак тепер ми будемо робити це в іншому ритмі."

Метт Фірор

Сюжет стане прямим продовженням базової історії 2014 року, повертаючи знайомих союзників - Скордо Ножа, Розум-Дара та Габріеля Бенель. Геймерів відправлять на острів Солстіс біля південного узбережжя Тамріеля, розділеному на два унікальних біома, а також на дві зони впливу - тропічний рай і територію культистів.

Одним із ключових нововведень стане система підкласів, що дає змогу комбінувати вміння. Це нововведення відкриється для всіх персонажів 50 рівня і дасть понад 3 000 можливих варіантів білдів, що значно розширить свободу у створенні персонажа. Разом із підкласами в MMORPG з'явиться нова функція Hero's Return - вона допоможе гравцям повернутися в гру після тривалої відсутності: суть в оновлених навчальних завданнях і освіжених стартових зонах.

У третьому кварталі цього року стартує "Спотворена стіна" (Writhing Wall) - перша в історії ESO глобальна серверна подія, де гравці повинні спільно подолати містичну перешкоду, щоб відкрити доступ до нової області. Ця подія може завершитися провалом, якщо геймери не проявлять достатньої активності.

Перший бойовий пропуск проєкту вже став частиною нового паку підземель. Фірор підкреслив, що студія хоче "струснути" гру, зробивши її свіжою і сучасною, експериментуючи з новим контентом і системами.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.