Перейти к содержанию

Новости Яскрава і з приємною стрільбою - перші враження преси від Marathon


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Пресі та блогерам дозволили кілька днів пограти в альфа-версію Marathon. Прев'ю полетіли щойно Bungie завершила свою трансляцію, де показала геймплей шутера і розповіла докладніше про саму гру.

ss_d5ca958d5e2eab53f0b612f28f4476e7cccc5db4.1920x1080.thumb.jpg.257841d2ff57d91b48b8554c5a24a997.jpg

Зібрали головне з опублікованих матеріалів:
  • Дія Marathon відбувається у 2893 році, коли з колонії на Тау Кіта IV приходить загадкове повідомлення і сіє паніку. Об'єднана космічна рада Землі UESC робить усе можливе, щоб зберегти те, що трапилося на планеті, в таємниці.
  • Marathon являє собою екстракшен-шутер, у якому команди з трьох осіб за певний час мають встигнути забрати ресурси зі спорожнілої колонії на Тау Кіта IV. Вона, до речі, належить Об'єднаній космічній раді Землі UESC. У матчах беруть участь до 18 гравців - загалом шість команд.
  • Кожна вилазка на Тау Кіта IV триває приблизно 25 хвилин. На початку матчу команді видають точку евакуації, до якої в підсумку необхідно дістатися. Дорогою туди можна досліджувати будь-які інші місця колонії, виконувати замовлення від фракцій і вирішувати прості головоломки. Також можна наштовхнутися на роботів UESC, яких залишили охороняти колонію, і на недружню інопланетну фауну. Журналіст PC Gamer був здивований тим, наскільки агресивний місцевий ШІ - якщо сильно розслабитися, вороги можуть загризти досить швидко.
    Наприклад, можна натрапити на прибульців у формі червоних кліщів, але розміром із невеликого собаку. Їх легко знищити, однак доведеться ліквідувати їхні гнізда, щоб гади більше не докучали.
  • Бажання розжитися додатковим лутом або гарматою завжди супроводжується великим ризиком - у разі загибелі все зібране добро втрачається. Marathon не повідомляє, якщо ваша команда залишилася останньою, тому геймери завжди залишаються в напрузі. Місце в рюкзаку обмежене, тому потрібно постійно вирішувати, що залишити, а що викинути. "Але якщо у вас не вийде дістатися до точки евакуації, тому що ви не запаслися "лікувалками" або предметами для відновлення щита і потрапили в засідку, ви втратите взагалі все", - підкреслили в GameSpot.
  • Під час евакуації необхідно триматися поруч із сигнальною ракетою біля точки відправлення. Якщо вся група опиниться в колі, таймер скоротиться до 10 секунд замість 30 секунд, але тоді вся команда буде як на долоні і стане легкою мішенню для хвацької гранати.
  • За словами Bungie, очікуваний рівень виживання на типовій карті становить менше 50 %. Це означає, що навіть умілим геймерам доведеться частенько помирати.
"Програш вплетений у ДНК жанру, через що мені здається, багато середньостатистичних гравців кинуть грати майже відразу. Можу це підтвердити на своєму прикладі, оскільки низка невдалих спроб за перший день поставила мене на межу глибокого тільту."

Тім Кларк (Tim Clark) из PC Gamer

  • Арсенал у Marathon цілком звичний: пістолети, дробовики, штурмові гвинтівки тощо, але дизайн їх далекий від буденного. Є важкі гармати, а також зброя, яка стріляє енергетичними зарядами. Стрілянина приємно відчувається, а анімації перезарядки мають чудовий вигляд. Також у пресі похвалили чіткі та плавні рухи самих Бігунів.
  • Учасникам плей-тесту дали випробувати чотирьох персонажів, які будуть доступні в "альфі" (на релізі буде шість бійців). У кожного Бігуна є основна і тактична здатність, а також дві риси. Наприклад, ультимативна здатність Blackbird підсвічує ворогів у великому радіусі для всіх союзників. Одна з її рис дає змогу добити ворожого Бігуна і заразом розкрити позиції інших членів його команди. Також є високомобільна Glitch, міцний Locus зі щитом і Void, чий коник це стелс. Void може ставати невидимим на щедрі 15 секунд.
  • Для тестування були доступні дві карти (вони ж переїдуть і в "альфу") - середнього розміру Perimeter для п'яти команд і Dire Marsh для шести команд, у якій більше відкритого простору. На релізі з'явиться тісніша Outpost на три-чотири загони, а вже після введуть рівень на кораблі UESC - "найскладнішу мапу", на думку Bungie, з чимось на кшталт рейдів. Дизайнери черпали натхнення з The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Mirror's Edge і мультфільму "Людина-павук: Через всесвіти" при створенні карт для Marathon.
  • Журналіст GamesRadar порадив не бути надто прискіпливим у плані зброї, оскільки найчастіше доведеться бігати з тим, що вдасться знайти на локації. Мовляв, потужність зброї в Marathon відчувається горизонтальною, а не вертикальною - може здаватися, що гармата вищого класу працює краще, але швидкість убивства супротивників однаково залишається приблизно такою ж. Що набагато важливіше, то це навичка володіння зброєю, грамотне застосування здібностей, знання карти і кількість припасених аптечок.
  • У GameSpot ігровий процес Marathon назвали схожим на минулі роботи Bungie, однак точною копією інших ігор студії шутер точно не є.
  • Крім основної мети у Бігунів можуть бути контракти від фракцій. Завдання можна брати в будь-якої з них, але в матчі завжди активний тільки один контакт. Заробляючи репутацію у фракцій, вийде відкрити їхні пасивні перки.
  • У центрі сезонної моделі Marathon лежить розслідування того, що сталося з колонією. Наприкінці кожного сезону, який триватиме приблизно по три місяці, лут і зароблену репутацію будуть скидати. Крім клаптиків сюжету можна розраховувати на набори свіжої зброї, додаткові імпланти з модифікаціями, нових Бігунів і "косметику". Карти додаватимуть досить рідко - по одній-дві на рік, а вже наявні періодично оновлюватимуть.
  • Похвали удостоївся візуальний стиль Marathon. Деякі навіть назвали тайтл найкрасивішим екстракшн-шутером в історії. Яскрава, жива, візуально навантажена, але водночас легка для сприйняття - так у ЗМІ описують зовнішній вигляд гри.
"Як на мене, в жодного екстракшен-шутера ще не було такого рівня індивідуальності, "ворлдбілдингу" такого калібру і покладу зловісних секретів. Вхід Bungie в цей жанр відчувається майже як Blizzard, коли вона випускала Hearthstone. Тільки ринок більш дозрілий - можливо, скам'янілий - і нестабільний."

Остін Вуд (Austin Wood) из GamesRadar

На думку преси, у Bungie виходить непоганий екстракшн-шутер, якому належить бодатися з Escape from Tarkov. Деякі задаються питанням, чи зможе тайтл дарувати стільки ж радості гравцям, скільки він генерує стресу, щоб захопити людей і отримувати достатнє фінансування для свого існування. "Після численних похвал на адресу геймплея я все ж мушу сказати, що всі складові Marathon цілком звичайні, хоча і це звичайне виконується відмінно", - поділився журналіст GameSpot і зізнався, що у гри не вийшло його зачепити. Але чого їй не позичати, так це амбіцій.

Є питання і до геймплейної петлі, а також до наповнення на старті - шість Бігунів і менше п'яти карт це не так і багато. Втім, попереду ще кілька тестувань, щоб Bungie змогла відполірувати всі шорсткості. "Marathon занадто нішева і сувора, щоб стати хітом на кшталт Helldivers 2, а й, як мені здається, надто вже хороша, щоб ганебно здутися, як Concord", - вважають у GamesRadar.

Marathon вийде 23 вересня на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series. Шутер буде платним, але вартість у Bungie не назвали. Ближче до кінця квітня стартує закрите альфа-тестування, але взяти участь у ньому зможе вкрай обмежене коло осіб.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.