Перейти к содержанию

Новости У Marathon не буде просторового чату, щоб скоротити токсичність


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
У багатьох багатокористувацьких іграх є просторовий або ж проксиміті-чат. Він дає змогу геймерам чути одне одного, і що менша відстань, то краще чути співрозмовника. У цієї технології є як позитивні, так і негативні сторони. У Bungie вирішили, що мінусів усе ж таки більше, тому в Marathon не буде проксіміті-чату.

00985.UzdNRL5.thumb.jpeg.6dfdc80da82472d3a741a778d4c89bc4.jpeg

Про це в розмові з PC Gamer розповів гейм-директор Джо Циглер (Joe Ziegler). За його словами, Bungie не є противницею просторового чату, але його впровадження може серйозно похитнути безпечне середовище, яке команда намагається вибудувати в Marathon.
"Мені здається, ще ніхто не придумав гарного рішення [для проблеми токсичності в іграх]. Ми прагнемо створити безпечне середовище, у якому гравці не будуть просто кричати один на одного або творити жахливі речі. Ми не готові впровадити проксіміті-чат, поки в нас не з'явиться рішення. Якби ми чарівним чином знайшли вихід, ми б додали цю опцію в гру. Але просто зараз це вкрай непросте завдання, над яким б'ються багато компаній."

Джо Циглер

В іншому інтерв'ю Циглер пояснив, як Marathon конкуруватиме з іншими екстракшн-шутерами на кшталт Escape from Tarkov. Насправді - ніяк! На думку керівника, багато проектів зазнають невдачі якраз через те, що занадто сильно намагаються змагатися з іншими представниками жанру. Однак вкладатися потрібно саме в ті аспекти, які виділяють гру на тлі інших.
"Можливо, прозвучить наївно, але я все ж таки буду чесним... Як на мене, розробка ігор не означає пряму конкуренцію і спробу відкусити чужий шматок пирога. Я бачу це як пропозицію чогось цікавого і крутого, що зможе співіснувати разом з іншими тайтлами та бути такою ж важливою частиною індустрії."

Джо Циглер

Тому Bungie вносить у Marathon багато динаміки - таким чином у студії хочуть створити цікаві історії для гравців. "Наша мета - щоб ви могли розповісти кому-небудь класну історію після проведеного в Marathon вечора", - поділився Циглер.

Marathon стартує 23 вересня на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series. Шутер позиціонують як преміальний продукт, але віддавати його за повну ціну не збираються. Детальніше про це розкажуть влітку.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.