Перейти к содержанию

Новости Автори The Outer Worlds 2 розповіли про оновлену систему прокачування


Новостник

Рекомендуемые сообщения

  • Новостник
Співробітники Obsidian продовжують ділитися подробицями The Outer Worlds 2 перед повноцінною презентацією гри, яка стартує 8 червня відразу після закінчення Xbox Games Showcase 2025. У свіжому випуску IGN First дизайн-директор Метт Сінгх (Matt Singh) і провідний системний дизайнер Кайл Кеніг (Kyle Koenig) розповіли про принципи створення рольової системи.

00837.z3NkN8d.thumb.jpg.1b582b2802d7ca701a99b5223d995bc5.jpg

Розробники заявляють, що в сиквелі вони прагнуть урізноманітнити прокачування й активніше спонукати геймерів до створення нестандартних білдів. З цією метою автори позбулися груп навичок і зробили розвиток кожного атрибута окремим.
"У першій The Outer Worlds ми часто спостерігали, як до кінця проходження персонажі геймерів ставали практично однаковими за своїми здібностями, що знецінювало їхній особистий досвід взаємодії зі світом гри. У сиквелі ми хотіли зробити так, щоб кожен окремий рівень був по-справжньому важливим. Тепер гравці краще розумітимуть, коли слід вкладати очки в ту чи іншу навичку. Наприклад, якщо вони хочуть спеціалізуватися на вогнепалі та медицині, то наочно бачитимуть, які перки їм дійсно потрібні. Поділ навичок поза групами дає змогу робити більш конкретні білди."

Кайл Кьоніг

При цьому багато навичок безпосередньо пов'язані з іншими геймплейними системами. Наприклад, у міру прокачування уважності будуть підсвічуватися приховані предмети, схованки або замасковані двері на локаціях, які, зі свого боку, можуть привести до альтернативних шляхів проходження квестів.

Розробники також попрацювали над збільшенням кількості різноманітних перків. У сиквелі їх понад 90, і для розблокування кожного з них знадобляться різні набори характеристик персонажа, що тільки сприяє побудові білдів, які відрізняються один від одного, замість "майстрів на всі руки" з першої частини. Багато перків мають більше одного ефекту. Приміром, перк "Космічний Рейнджер" відкриває додаткові опції в діалогах, а також підвищує коефіцієнт завданої шкоди залежно від рівня красномовства.

"У нас є безліч перків, орієнтованих на нетрадиційні стилі гри. Наприклад, якщо ви хочете вбивати кожного зустрічного NPC без розбору, то вам рекомендується взяти перки "Психопат" і "Серійний вбивця", які заохочують такі дії за допомогою бонусів на кшталт постійного збільшення здоров'я. Світ реагує на ваші дії і підлаштовується під них. І так, у цій грі ви зможете вбити кого завгодно, і навіть так її можна пройти до кінця. Насправді, це дуже цікавий шлях для другого або третього проходження, просто щоб подивитися, як далеко ви зможете зайти."

Кайл Кьоніг

У сиквелі також повернеться система позитивних і негативних рис, яка стане ще глибшою. Негативні риси персонажа нерідко мають і свої переваги, на кшталт підвищення сили атаки після отримання шкоди в обмін на зниження загальної кількості здоров'я. Крім того, вибір негативної риси дає змогу взяти ще одну позитивну.
А ось що точно порадує далеко не всіх геймерів, так це відсутність системи респека. Розробники пояснили, що це усвідомлений вибір, оскільки вони хочуть надати більшої значущості перманентним рішенням гравців - як вдалим, так і не дуже. Вони вважають, що функція вільного перерозподілу навичок тільки знецінює вдумливе білдобудування, і це в кінцевому підсумку призводить до створення однакових мінімакс-персонажів без родзинки.

Реліз The Outer Worlds 2 планується протягом цього року на ПК (Steam, Battle.net), PlayStation 5 і Xbox Series, включно з Game Pass. Точна дата поки невідома.

 

Изменено пользователем Трейдер (смотреть историю редактирования)

 

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.
Примечание: Ваш пост будет проверен модератором, прежде чем станет видимым.

Guest
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.

×
×
  • Создать...

Важная информация

Мы разместили cookie-файлы на ваше устройство, чтобы помочь сделать этот сайт лучше. Вы можете изменить свои настройки cookie-файлов, или продолжить без изменения настроек.